| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 28 日 星期四  |
| 2007-06-28 |
分類: 未分類 |
尋晚,,同牙琪玩勁舞
之後沈沈,,魚仔,,牙唔知咩,,,都黎左
玩到火呀,,走...唔同佢地玩,
而家覺得魚仔,,好唔知點
我唔想你花心,,係我錯,,嬲個個應該係我呀,,,''
我叫你唔好再搵佢...你唔開心...咪講囉
你想搵佢...咁咪唔好要我囉..
我唔會要一個花心既人.,,一係佢..一係我
你話我唔理你既咁受,,,''咁你有冇諗過我呀
我唔比你搵佢...就叫唔理你咁受,,咩道,理黎嫁,,,!!
咁你搵佢個陣...又有冇諗過我既咁受呀
;''好想知道你而家當我係咩囉,,,~~!!@@''
尋晚仲要話我阻住你,
訓教我以後唔阻住你啦...開心啦,,!
!你係我條仔呀.,,係我想搵人陪個陣..你都陪唔到我,,你叫我搵邊個陪,,呀
有好多我唔鐘意既野.都好想同你講,,;''但係你冇理過我,,*****
*你都唔,再緊張我啦,,,我想做咩...你都唔會再理,,- -''
ps:誰來愛我,,請好好對我,,- -''+。誰改變了我的世界,,'沒有方向沒有日夜◇..*
*我看著天這一刻在想你﹏▼是否會對我一樣思念..''=]。
傷口早太深•難道我再有力氣苦苦去等?,等一天當我不再恨★除非這感情你不希罕太易得到**+
|
| 2007-06-28 |
分類: 未分類 |
尋晚,,同牙琪玩勁舞,,
之後沈沈,,魚仔,,牙唔知咩,,,都黎左..
玩到火呀,,走...唔同佢地玩,,而家覺得魚仔,,好唔知點,,
,,我唔想你花心,,係我錯,,嬲個個應該係我呀,,,''
我叫你唔好再搵佢...你唔開心...咪講囉,,
你想搵佢...咁咪唔好要我囉..''
我唔會要一個花心既人.,,一係佢..一係我,,
你話我唔理你既咁受,,,''咁你有冇諗過我呀,,
我唔比你搵佢...就叫唔理你咁受,,咩道,理黎嫁,,,!!
咁你搵佢個陣...又有冇諗過我既咁受呀..>v<''
好想知道你而家當我係咩囉,,,~~!!@@''
尋晚仲要話我阻住你,訓教,,
我以後唔阻住你啦...開心啦,,!!
你係我條仔呀.,,係我想搵人陪個陣..你都陪唔到我,,你叫我搵邊個陪,,呀><''~!?
有好多我唔鐘意既野.都好想同你講,,;''但係你冇理過我,,******
你都唔,再緊張我啦,,,我想做咩...你都唔會再理,,- -''
ps:誰來愛我,,請好好對我,,- -''+。誰改變了我的世界,,'沒有方向沒有日夜◇..**我看著天這一刻在想你﹏▼是否會對我一樣思念..''=]。傷口早太深•難道我再有力氣苦苦去等?,等一天當我不再恨★除非這感情你不希罕太易得到**+
|
2007 年 6 月 27 日 星期三  |
| 2007-06-27 |
分類: 未分類 |
尋日,,比我知道左魚仔,,番左黎,,
仲要唔打比我,,哼.~~!!
8點到..上左佢屋企,,佢唔理我,,
又係佢叫左上黎,,,自己又出去玩﹏。''
仲要比我見到佢搵過個個女仔,,嬲死我啦,,
同細魚玩勁舞,,點知有個牙叔..黎左...煩到死..
要入歌...又要幫佢dwon,,,=3=''
之後魚仔番左黎一陣,,佢同家樂一齊..****==]]
番到黎,,又唔理我,,等佢走左,,
我冇啦啦傻到係到喊,,@@''
咩是呀﹏◇,,我自己都唔知...
家樂又講唔知咩!!''之後佢又出左去搵魚仔,,佢走左一陣..魚仔就番左黎,,
唉,,~~~一陣;;;魚仔又出左去,,
細魚陪我落去,,
點知魚仔嬲左我,,唉,,點解要嬲..我唔比你搵佢..係想你只係愛我一個..唔好再對我花心..
點解咁都唔得,,''**唔通2個人一齊,,係咁難,,
我好想你做咩是都好,,,諗下我呀,,唔好只係諗住自己..
ps:+。我認我好小氣,,唔識去討好你'◇但其實一句到尾..**我只係緊張你﹏緊張你▼仲緊張過我自己..''=] |
2007 年 6 月 26 日 星期二  |
| 2007-06-26 |
分類: 未分類 |
尋晚,,12點幾訓..今朝,,,就5點起左身,,><;;
唉~~~~好辛苦呀;;''就黎死啦,,
成個星期都係咁,,,個樣都殘哂,,
早上,,,整好哂d野..7點8落左去..
牙魚,,,己經到左.唔好意思..又要你等我,,
去左樓梯煲煙,,7點11番左學校,,''
考math,,好難..
做左10題都唔知有冇,,全班得我一個唔識,,,我是豬吧,,~!!
放左...同米奇,,,牙魚..行番...華明,,
牙魚番屋企一陣先..
我同米奇...買左d野食上樓梯食..
食完,,,佢去搵牙魚...我就番屋企..等人on msn..
等到發毛啦,,餅乾過左期啦,,>v<''
ps:好想知你的100分會給怎樣的人,,@@好想做到你既要求,,,''好想你會無條件咁對我好..
我放棄左好多野...去為左你...但係你又做左幾多野..去令我開心呢..
唉...好想你變變變變變變!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!變一個識諗同埋,,對我好既人...唔好再花心啦..成熟d啦,,, |
2007 年 6 月 25 日 星期一  |
| 2007-06-25 |
分類: 未分類 |
一早..番去考圖傅..,,得幾個女仔.,
約左米奇7點11係巴士站等,,
番到學校好小人,,
等打鐘,,之後又落雨,,煩..
又冇工具...又唔比我拎..
唯有...訓教啦..點知f,1有個男仔..
同牙sir講借野比我,,哈,,
都幾令仔既,,,嘻,,!!''
之後成班男仔..係到講唔知咩,,我竟然面紅,,死啦..樣衰左..>v<''
10點30放學,,,同米奇行番華明..
坐左一陣,..我想番屋企...等魚仔on msn..
米奇去左搵牙魚..因為要,,,,,,,,,,,,,,,,><''
一開msn...點知魚哈毛..on左..正,,
傾左一陣計,,佢就冇再on過啦,,唉,,
唔知點解覺得佢番左大陸,,,溝左女...所以先唔想番黎住,,
唔想佢再呃我,,好想佢而家會識諗,,
咩係應該做...咩係唔應該做,,
就算你而家冇之前咁鐘意我.,,但我對你始終都冇變過,~~一樣都係咁愛你,
ps:點都好,,只要你開心就得嫁喇,,到左你真係唔鐘意我個陣..我唔會再煩住你,,
可能而家識諗掛,,,,如果你永遠都唔改下.你既諗法,,同埋花心..既..一世都唔會有好結果嫁..
希望..你會識諗..><''
|
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 34 | »
|