ban0301
暱稱: 牙餅
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
去左健康院''
2010-07-05
2010-06-11
2010-06-04
2010-05-14
文章分類
全部 (168)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 168
留言總數: 36
今日人氣: 0
累積人氣: 1877
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 28 日  星期四   晴天


2007-06-28 分類: 未分類

尋晚,,同牙琪玩勁舞
之後沈沈,,魚仔,,牙唔知咩,,,都黎左
玩到火呀,,走...唔同佢地玩,

而家覺得魚仔,,好唔知點
我唔想你花心,,係我錯,,嬲個個應該係我呀,,,''
我叫你唔好再搵佢...你唔開心...咪講囉
你想搵佢...咁咪唔好要我囉..
我唔會要一個花心既人.,,一係佢..一係我
你話我唔理你既咁受,,,''咁你有冇諗過我呀
我唔比你搵佢...就叫唔理你咁受,,咩道,理黎嫁,,,!!
咁你搵佢個陣...又有冇諗過我既咁受呀

;''好想知道你而家當我係咩囉,,,~~!!@@''
尋晚仲要話我阻住你,

訓教我以後唔阻住你啦...開心啦,,!

!你係我條仔呀.,,係我想搵人陪個陣..你都陪唔到我,,你叫我搵邊個陪,,呀

有好多我唔鐘意既野.都好想同你講,,;''但係你冇理過我,,*****

*你都唔,再緊張我啦,,,我想做咩...你都唔會再理,,- -''

ps:誰來愛我,,請好好對我,,- -''+。誰改變了我的世界,,'沒有方向沒有日夜◇..*

*我看著天這一刻在想你﹏▼是否會對我一樣思念..''=]。

傷口早太深•難道我再有力氣苦苦去等?,等一天當我不再恨★除非這感情你不希罕太易得到**+



2007-06-28 分類: 未分類

尋晚,,同牙琪玩勁舞,,

之後沈沈,,魚仔,,牙唔知咩,,,都黎左..

玩到火呀,,走...唔同佢地玩,,而家覺得魚仔,,好唔知點,,

,,我唔想你花心,,係我錯,,嬲個個應該係我呀,,,''

我叫你唔好再搵佢...你唔開心...咪講囉,,

你想搵佢...咁咪唔好要我囉..''

我唔會要一個花心既人.,,一係佢..一係我,,

你話我唔理你既咁受,,,''咁你有冇諗過我呀,,

我唔比你搵佢...就叫唔理你咁受,,咩道,理黎嫁,,,!!

咁你搵佢個陣...又有冇諗過我既咁受呀..>v<''

好想知道你而家當我係咩囉,,,~~!!@@''

尋晚仲要話我阻住你,訓教,,

我以後唔阻住你啦...開心啦,,!!

你係我條仔呀.,,係我想搵人陪個陣..你都陪唔到我,,你叫我搵邊個陪,,呀><''~!?

有好多我唔鐘意既野.都好想同你講,,;''但係你冇理過我,,******

你都唔,再緊張我啦,,,我想做咩...你都唔會再理,,- -''

ps:誰來愛我,,請好好對我,,- -''+。誰改變了我的世界,,'沒有方向沒有日夜◇..**我看著天這一刻在想你﹏▼是否會對我一樣思念..''=]。傷口早太深•難道我再有力氣苦苦去等?,等一天當我不再恨★除非這感情你不希罕太易得到**+

 



2007 年 6 月 27 日  星期三   晴天


2007-06-27 分類: 未分類

尋日,,比我知道左魚仔,,番左黎,,

仲要唔打比我,,哼.~~!!

8點到..上左佢屋企,,佢唔理我,,

又係佢叫左上黎,,,自己又出去玩﹏。''

仲要比我見到佢搵過個個女仔,,嬲死我啦,,

同細魚玩勁舞,,點知有個牙叔..黎左...煩到死..

要入歌...又要幫佢dwon,,,=3=''

之後魚仔番左黎一陣,,佢同家樂一齊..****==]]

番到黎,,又唔理我,,等佢走左,,

我冇啦啦傻到係到喊,,@@''

咩是呀﹏◇,,我自己都唔知...

家樂又講唔知咩!!''之後佢又出左去搵魚仔,,佢走左一陣..魚仔就番左黎,,

唉,,~~~一陣;;;魚仔又出左去,,

細魚陪我落去,,

點知魚仔嬲左我,,唉,,點解要嬲..我唔比你搵佢..係想你只係愛我一個..唔好再對我花心..

點解咁都唔得,,''**唔通2個人一齊,,係咁難,,

我好想你做咩是都好,,,諗下我呀,,唔好只係諗住自己..

ps:+。我認我好小氣,,唔識去討好你'◇但其實一句到尾..**我只係緊張你﹏緊張你▼仲緊張過我自己..''=]



2007 年 6 月 26 日  星期二   晴天


2007-06-26 分類: 未分類

尋晚,,12點幾訓..今朝,,,就5點起左身,,><;;

唉~~~~好辛苦呀;;''就黎死啦,,

成個星期都係咁,,,個樣都殘哂,,

早上,,,整好哂d野..7點8落左去..

牙魚,,,己經到左.唔好意思..又要你等我,,

去左樓梯煲煙,,7點11番左學校,,''

考math,,好難..

做左10題都唔知有冇,,全班得我一個唔識,,,我是豬吧,,~!!

放左...同米奇,,,牙魚..行番...華明,,

牙魚番屋企一陣先..

我同米奇...買左d野食上樓梯食..

食完,,,佢去搵牙魚...我就番屋企..等人on msn..

等到發毛啦,,餅乾過左期啦,,>v<''

ps:好想知你的100分會給怎樣的人,,@@好想做到你既要求,,,''好想你會無條件咁對我好..

我放棄左好多野...去為左你...但係你又做左幾多野..去令我開心呢..

唉...好想你變變變變變變!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!變一個識諗同埋,,對我好既人...唔好再花心啦..成熟d啦,,,



2007 年 6 月 25 日  星期一   晴天


2007-06-25 分類: 未分類

一早..番去考圖傅..,,得幾個女仔.,

約左米奇7點11係巴士站等,,

番到學校好小人,,

等打鐘,,之後又落雨,,煩..

又冇工具...又唔比我拎..

唯有...訓教啦..點知f,1有個男仔..

同牙sir講借野比我,,哈,,

都幾令仔既,,,嘻,,!!''

之後成班男仔..係到講唔知咩,,我竟然面紅,,死啦..樣衰左..>v<''

10點30放學,,,同米奇行番華明..

坐左一陣,..我想番屋企...等魚仔on msn..

米奇去左搵牙魚..因為要,,,,,,,,,,,,,,,,><''

一開msn...點知魚哈毛..on左..正,,

傾左一陣計,,佢就冇再on過啦,,唉,,

唔知點解覺得佢番左大陸,,,溝左女...所以先唔想番黎住,,

唔想佢再呃我,,好想佢而家會識諗,,

咩係應該做...咩係唔應該做,,

就算你而家冇之前咁鐘意我.,,但我對你始終都冇變過,~~一樣都係咁愛你,

ps:點都好,,只要你開心就得嫁喇,,到左你真係唔鐘意我個陣..我唔會再煩住你,,

可能而家識諗掛,,,,如果你永遠都唔改下.你既諗法,,同埋花心..既..一世都唔會有好結果嫁..

希望..你會識諗..><''