ban0301
暱稱: 牙餅
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
去左健康院''
2010-07-05
2010-06-11
2010-06-04
2010-05-14
文章分類
全部 (168)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 168
留言總數: 36
今日人氣: 11
累積人氣: 1910
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 6 日  星期四   晴天


2007-09-06 分類: 未分類

''-`[l`你明白`'此刻我有多`-*需要你嗎♥}'`;能夠和你一起,,[°﹡沒 有 幸 福 `';: 刀不 介 意 -×;!|*】﹏



2007 年 8 月 20 日  星期一   晴天


2007-08-20 分類: 未分類

呢排成日搵你,,都搵唔到,'!!

一係就,,電話比左人..

搵到你,,你又好惡咁對我..想點呀..

好辛苦牙,!!@@''

[[溝女.]]真係咁重要咩..!!由始至終.,,你愛的都不是我,,'[*▼[[魚哈仔]]}*',,_*|■ 我一定會記住你嫁,﹍*)))



2007 年 8 月 18 日  星期六   晴天


2007-08-18 分類: 未分類

吳雨霏 - 失控

抽出袋中香煙 你說已對厭 講得果斷
握得穩玻璃杯 我卻要應變 這雒考驗
沒有事要眷戀 互相各不拖欠
若喝下這冷水 以後難見面

不必好心敷衍 我怕再聽見 諸多狡辯
終於分開歸家 我要喊要笑 不需可憐
害怕被你看扁 扮灑脫少不免
越冷靜越耗損 無力再去 沉著應戰 如擱淺

失控好 失控至可救活我
哭得夠悲壯 倦了嗎 才可以安睡嗎 (才可以安心進睡嗎)
遺物在腳下 焚為垃圾吧 重拾自尊嗎
憤怒夠嗎 (要下葬吧) 軟弱夠吧 (要自救吧)
要習慣嗎 總有牽掛

即使瘋瘋癲癲 我信你碰見 都不出現
深宵一點三點 你哪會似我 天天失眠
學你沒記性好 放低你的污染
版你浪費過的 明白要變 明白了更狂躁點

失控好 失控卻可浸沒我
哭得夠悲壯 倦了嗎 才可以安睡嗎 (才可以安心進睡嗎)
遺物在腳下 焚為垃圾吧 重拾自尊嗎
憤怒夠嗎 (要下葬吧) 軟弱夠吧 (要自救吧)
要習慣嗎 總有牽掛

(繼續吃吧) 有事才熱愛暴吃吧 真話
(繼續喝吧) 開心嗎
(繼續錯吧) 會輕鬆嗎
(繼續愛吧) 我為何被撇下還在丟架
(快面對吧 情況別誇張化)

失控好 失控至可救活我
可惜我收放 未到家 逃不過這 堤壩 (逃不過這一個堤壩)
懸崖在腳下 含著淚跳下 你放得開嗎
你內疚嗎 (太笨了吧) 會在意嗎 (太笨了吧)
你沒有嗎 恐怕恐怕
(做對嗎) 解決嗎 (做錯嗎) 心痛嗎
(活過嗎) 總算造化



2007 年 8 月 17 日  星期五   晴天


2007-08-17 分類: 未分類

咩都變哂喇..!!唔想有第3者既出現..'成諾,,今次真係最後一次,,'><

PS:'[`"[]▊也許我太天真﹏真的以為你愛我° ◇"×?`'''.,討厭,,自己''太任性..*'+

+{♥];__現在的你.●"×.己不再需要我.. ×..`★×°||﹍只是等待我離開你*||+°▍我說得對ma!.????﹏|☆



2007 年 8 月 7 日  星期二   晴天


2007-08-07 分類: 未分類

尋日同牙琪,,去左東門,,,整頭,,'

勁白痴,,係咁話要買...炮文,,既野,,

去到,,第1時間整頭,

d男仔...同我地有講有笑...

一直都聽唔明佢地講咩..!!

好彩我勁野...聽到小小..''牙琪就咩都唔知..

但一講到錢...牙琪就知咩是..哈..

整頭, 整左成..4-5個鐘..

整好之後去買左一套杉..再去化妝..

令到爆..變左第2個人..!!@@

行左好多間野..累到死左..又宥人跟住我地...想偷野..我地走得勁快

又肚餓..最後買左一只雞翼食..

行多一陣...就趕番香港...

11點到番到黎..過左雍盛..

個個都話令左....好多人都唔認得我地..

哈....好好笑...我係咁話牙琪似......................小.......

佢又係咁話我似.................小..........

過左一陣...上左魚仔屋企..

3點到...佢送我番屋企..

><'''而家睇緊換換愛