尋晚,,1點幾先番,,4點先訓得到,,
因為等魚仔..電話,,''
激死我啦....''佢5點幾打比我,,,訓左,''
佢落左去玩,,''
早上,,,11點就彈左起身,,,但又好眼訓,''
又訓唔到,,打比牙楓叫佢出黎,,
牙琪又叫我出去,,
搵李彤,,雞旦..mandy佢地.
去左避風塘坐左陣..
上左李彤屋企睇電視,,
李彤睇得好入神...哈xd''
牙楓就玩勁舞..
4點幾到落左去...牙旦..同李彤..就去牙希屋企..打牌,,,
我同牙琪..牙楓..趙子,,bb上左魚仔屋企..上到去..家樂,,古x琪..細魚都係到..
成間屋勁多人..之後社工都上埋黎,,,
幫魚仔...佢地搵工..
我地係到睇碟..[x頭]''
睇完,,我同牙琪,,,牙楓落左去,,諗住買野...燒烤''
點知..牙琪同牙南..又話唔去..佢地個班仔又唔去..
整左好耐...最後..都係牙南.牙琪幫手,,叫佢地去..
唉...魚仔..又唔知做咩,,><''
等,左好耐..5點..等到7點先話去,,
即刻去買野...買完...差唔多..8點幾..先上到山..
牙琪比左成3百幾蚊...唉;;;''/thx哂,,''
上到山,,個個係到等運到...咩都唔整..
又等''差唔多9點先燒,,
家樂,,牙南..牙東,,古,,上第2層搵石,,
牙雄同牙南..起左2個壚..
分開左燒,,過左一陣...牙琪同牙南..唔知咩是,,
走左...''過多一陣佢地又番左上黎''
不過d野食比佢地食哂,,
自己都食唔飽..''燒完個個;都係到玩火,,勁kai''
12點幾..好眼訓,,,落山..同魚仔..大魚..番左屋企..
點知..d野..係細細到;''
又要落去拎,,hea''左陣..同大魚番屋企..
上到去,,沖完亮..同魚仔..睇電視,,
係到傾計..勁好笑,,,笑左勁耐,,''
又睇番之前d信..''大魚個白痴,,同男仔傾電話,,
5點到..同魚仔打機..''佢牙媽出左黎..
之後玩多一陣...就訓左..
成3點先起身,,,魚仔仲未起..
叫左牙楓落去..同牙楓,,,牙琪..係路得,,做功課''
5點幾買左個飯盒上去比魚仔..
牙楓係到睇碟..
食完..同佢拎電腦去整..
去到山左門..-0-''白行左''唉,,
同佢拎左一陣電腦;;
番到屋企..等多一陣..同佢落左去排球場..
冇啦啦聽到李彤.同我講番d野..
又同牙糖傾..''傾完之後冇野..
陪牙琪去花都訂cake,,就番左屋企..訓;;
|