嗚嗚我活不下去。
打下blog先 ~_~
9月1唔講啦
尋日都唔講啦
今日 (:
又逼車 -,-我明明好早出去!!
上 IH m.jar 呀!!! (y)
上sci 咩c.k.喎-,-
上eng LLP :(
kai yin今日冇番 !
我話我有kaiyin電話 , 佢叫我call佢講成炸野 -.-
早知就唔「咩」上身 = = kaiyin唔聽我電話 =.=
之後對暑作 -,- 對得好慢...
落堂(y)!
上maths 唐唐 = =
我唔識計數.....要我隔離個個教 !!sor
唉, 要補補d數呀!
我會研究。
上中文 袁sir = =
成堂都唔知做過乜 !!
我阿爺是高級潑冷水員。
菲律賽個單野真係睇到都驚!曾特首定唔知邊個話:「一定要把所有人質救出來。」
點知到夜晚真係極大轉變,𠁎佰陸拾度轉變啊!槍聲連連!
當班所謂特警開始亂打玻璃的時候,車上全無反應。
再看無線既最新消息:菲傳媒指車上人質全部身亡!啊啊啊呀啊ヤヤみヤヤヤヤヤヤみヤヤヤヤみややゃЧ。
叫左出來<是真的。真是嚇死!
講完。
去了GRANDMA屋企一個星期有突。
今日目送grandma上車;無緣無故竟嘆息。
我真係發覺我比較鍾意同老人家相處啊!