我呢,,今日番左學,,
點知~_~..我懶..冇做區sir果個閱讀報告比賽/333\不過好采聽日交都得!
晏就聽書聽聽聽..到夜晚,,團契!
=0=""好o咀;victor哥哥叫我地落禮台,聽到話要戴眼罩,,跟住又好似玩火車頭咁'
@v@`我排第2;搭住5年級某個人個膊頭..
咁開始果陣我係超驚囉-__-|||||
@v@好驚仆低,,
要落樓梯-3-"驚得濟,偷望下面=]
yo,,冇比人發現..!
跟住又係咁係咁玩;哇;玩到頭都暈\___/
系2樓行下又系3樓行下又系4樓行下又落去!
跟住又上番泥..`又叫人停又叫人行-__-.囧rz`
又有人係咁嗌"有女鬼呀!!!!!"
跟住我又嗌"咪嘈啦,傻ge-_-!"
我太驚又敢講呢d野=]傻傻地,,
最後都係我地男子組嬴左,,呵呵~_~"
~________________________________完!______________________________________~
|