ah媽冇罵我成日玩電腦,,好唔正常囉..
跟住6點幾就熄左電腦..因為ah爸呢幾日都好火-_-
a_a跟住食晚飯個陣好靜,,好驚..
平時我地屋企食飯好多野講囉.
跟住食完夜晚個餐.就同我ah媽同家姐打啤牌,,
我ah媽超勁囉.係咁嬴.
有一鋪我ah媽超激動
我出左4隻炸得番1張牌.
我ah媽勁激動咁同我家姐講"打死佢,打死佢!!因為我得番1張牌,,我家姐應該好多一pair"笑死我
終於有幾鋪比我嬴番,,家姐,你好可惡lo\__/有話唔識打啤牌,又係咁嬴.你吹水啦\口/冇可能係lucky既!
玩玩下,,我公公泥左,,我家姐開啤酒比我公公飲個陣好好笑囉=_=
開到飲野個個位斷cue開左-v-點開到比公公飲呀!
跟住我地系度傾"日日有食神"個個大肚腩個個人.(唔記得左個名-_-]
我公公話佢去到邊食到邊,,我就係咁笑.)但係冇野好笑囉-_-)
跟住睇"農夫小儀嬉"覺得係爛gag- -
美女x房覺得有幾個姣婆囉
跟住睇完.10:30就zzz左-v-
|