給你一個★★★★★
banao_shing
暱稱: Charpop
性別: 男
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 4 月 21 日  星期二   晴天


好鬼唔開心... 鬱悶 分類: 未分類

唉..好唔開心呀...t_t

今日老師講banding..我hk band1    九龍城band2..

我覺得個天塌左落泥...

我喊到死死下....

唔講啦.掰

 



2009 年 4 月 18 日  星期六   雨天


仲以為可以玩得好開心 無奈 分類: 未分類

今日我話去土場玩..

跟住古&玉話去,,

咁玉就約人...

約左裕&柳

點知..原來天氣都ok既早上過左之後..

下午係咁落雨.

去到個到乜都玩唔到.我又唔記得帶雨遮

濕曬-3-佢地就話去玉屋企.

我先廢時去-_-

跟住我就諗住同古去何文田-33333-

跟住番屋企擺番低啲野..拎埋雨遮..跟住呀媽叫我唔好出去-3-

我死都要出.v.

跟住我地到巴士站之後..

我又唔想去-v-

跟住就同古say bye bye=_=

sorsorsor=v=

跟住就番左屋企,,無野做.悶死

又唔想做閱讀報告-3-

玩勁舞,,又比呀媽罵..所以幫家姐做下補充-v-(sor=_=岩岩打左定姐,,睇左個啲人洗一洗眼)

好Q難囉......做到好眼訓

不過算啦,,無野做呀ma=3=

幾先天氣先會好番..\口/

唔打啦,掰!

                                   end