今日我話去土場玩..
跟住古&玉話去,,
咁玉就約人...
約左裕&柳
點知..原來天氣都ok既早上過左之後..
下午係咁落雨.
去到個到乜都玩唔到.我又唔記得帶雨遮
濕曬-3-佢地就話去玉屋企.
我先廢時去-_-
跟住我就諗住同古去何文田-33333-
跟住番屋企擺番低啲野..拎埋雨遮..跟住呀媽叫我唔好出去-3-
我死都要出.v.
跟住我地到巴士站之後..
我又唔想去-v-
跟住就同古say bye bye=_=
sorsorsor=v=
跟住就番左屋企,,無野做.悶死
又唔想做閱讀報告-3-
玩勁舞,,又比呀媽罵..所以幫家姐做下補充-v-(sor=_=岩岩打左定姐,,睇左個啲人洗一洗眼 )
好Q難囉......做到好眼訓
不過算啦,,無野做呀ma=3=
幾先天氣先會好番..\口/
唔打啦,掰!
end
|