勁煩囉..
又比番張初稿我.
好煩..第3又要轉shatin xxxxx中學
好唔開心囉.有啲中學又唔比揀.唉
跟住中文堂.黃sir代堂>3好悶.
又要作文@_@我作得好快.300字 ,,1堂作完@@
跟住電腦堂.ms ku又帶隊,,唉,又係黃sir代堂.3.
去電腦室打機.但係我都冇野玩.玩左一陣熱舞街就熄左.跟住做中文AT.(因為帶埋去電腦室)
做左1半又做唔曬了._.小息.系度傾中學啲野囉,,悶-v-
數學堂.好多唔識>_<又係靠nww.
英文堂.外藉老師教-3-好好玩囉;>今堂玩說話
我係咁答.幫C組爭分,!!!
最尾個堂.中文堂.MS choi又唔來上堂._.佢教3年班整專題.
ms lee代堂,冇乜特別
跟住做曬成份ATT,吼~~
跟住過埋英文輔導,好好玩,又玩說話*v*
跟住就放學.
|