好悶,,{個主題係廢的,純粹無聊}
諗起:{我唔支持每日早半小時番學做早操..................日日做運動身體好丫ma^_^!}o咀.
聽日說話tsa.....try my best.唔打.
完.
sola的點描法
吸引!!!!好期待聽日=_=!
四川地震.默哀,,d失去左仔女既四川災民好慘.!
又唔還公道比人.v.!