今日攤位啦..
好緊張
番到學校..仲諗住死得!_!
卓豪哥!姵君姐!詠琳姐!唔該曬呀..原來你地一早買左野^^
熹爸同峰媽有第3者介入.原來係卓豪哥!o!
熹爸,唔好咁hurt啦.我呢粒仔同你個皇帝女會安慰你-v-
去到攤位目的地,,整野..整野,,吹氣球吹氣球!好曬!好曬!太陽曬到我死!!曬到我紅曬.v.不過算-_-
跟住去食飯盒.
粟米瘦肉飯,,好味^v^!!!!
個d汁好正=]
又去北區大會堂睇開幕禮.原來係高皓正,,仲以為係邊個-,-!
吳生代表去拎獎..好笑=_=
跟住攤位開始lu..
熱熱熱-v-
但係好玩=~=''
玩玩玩.3.
咁快到5:30..
時間真係快...........
汁野走lu
搭車番去個陣大家一齊系度同ms choi同lemon吹水
lemon好變態=D
到左學校,,,放學-3-
熹爸請我食3文治.
好味=P~
多謝-b-
完! |