今朝要番早學~
較左6:15a.m. 鬧鐘!點解我聽唔到響嫁t_t!到時中學點算=_=
我老媽6:55分先叫我起身.我7:20就要出去~激q死我=_=
不過算啦!
番學"周會~~~~~慢慢聽~
第1堂,常識~上堂-v-
第2堂,英文~狂做listening..good@@
第3堂.中文~去電腦室是也.
課外活動~梁sir冇番!自由活動,ya=]
跟住同ng & ku 放學-c-''
個地下好濕=﹏=
跟住走人-,-
完
今日係陰天!!!
陰天假期;)!
番到學校.好悶-v-
第1堂.數學堂!又係方程式..好悶-_____-
第2堂.宗教堂!好鬼好笑
第3堂.普通話.ms choi唔開心!!我地會support你=v=!!
第4堂.常識.ms choi..支持你!
第5堂.中文默書. i gonna cry!寫得個15個炸主題默寫..仲錯左1個.喊t_t
跟住放學lu=3=同吳為x放學=]