陰天.
又係gloomy!
番學.冇帶遮-_-算!
番到school..濕左少少.
第1堂.數學堂.越泥越深啦d數學!>口<比功課
第2堂.中文堂.上堂!比功課
小息.傾謝師茶會,好順利肥古甩鞋xd.又係咁去廁所-___-佢話去玩.o咀-o-
第3堂.phonics dict.好采識v_v!!
第4堂.英文.專心(-_-)
第5堂.圖書.區sir好慘-_-我地班好嘈.激到佢冇氣罵我地-3-'' 所以我從來唔會系圖書堂傾計~
數學輔導.殺了我吧.數學!
放學!
溫書啦我!