今日董約左我同古去土場打羽毛球^v^
古剪左頭髮&古仲有啲事(唔透露!)
古剪個個頭髮令我同董笑不攏嘴.但係好鬼死cute>3<
跟住我到就去某個位置打羽毛球,,真係好笑..又sunshine又有風..
古開波既姿勢真係好好笑-v-
跟住玩玩下董文就話佢未食lunch,去小食部買啲野食喎
我地就照打....
董文番泥之後..
古又唔小心張個羽毛球飛到落樓下..
系呢個時侯,,英雄出現啦..
個個就係....董文@@!
佢由高處跳左落去help我地拎番個羽毛球..真係勇,,哇卡卡,,[姓miu個個要諗諗@_@]<<冇任何冒犯之意..請高抬貴手-v-
跟住...我同古打打下..
泥左個[不速之客]<<姐係我地唔識既人..
佢話想join我地..但係佢又休息下..一陣先打...
咁我同古就繼續打
跟住董就話佢有friend系籃球場,,跟住佢就走左..話一陣番泥(你有番泥咩-_-?)
跟住打打下..個個不速之客話要打..
咁咪同佢打囉(其實都有啲驚.因為土場好多呢啲人-.-)
佢啲球技都好勁@@(但係唔夠我勁,,哈哈)<<純粹講笑-v-
跟住我就話我去買野飲..就叫古同個個不速之客打.
跟住我買完之後..就諗住,,坐系好遠既位置欣賞古同個個不速之客打波既英姿(打英姿個陣笑左-v-)
跟住又睇下啲細路仔系遊樂場玩..
又好好享受一下我枝冰鎮茶字典,,感受一下陽光同微風,,仲有呀..睇住生命力頑強既螞蟻系度周圍走-v-(個陣個feel真係好好>3<)
我沈醉系我個白日夢中..跟住發完白日夢.
望下古同個不速之客打成點.
大家想唔想知發生咩事..古跌低左仲話要食雪糕仲話佢要做德成女傭!!
講笑-v-(請本人見諒)
古同個不速之客都唔見左..
我地打羽毛球既位置竟然空空如也.v.我帶泥個羽毛球球拍唔見曬.
我個陣個心好亂..
系度諗緊古係咪走左佬..想吞左我啲羽毛球拍\_/
另一邊.我又諗佢係咪好似慳錢家族個個鄭裕玲去廁所比人打劫
跟住我諗..
[空想都係冇用..要行動!]
跟住第1時間就跑入體育館睇下古係咪系度[攤攤條條]系度涼冷氣
周圍搵都唔見佢`
之後諗住去籃球場搵佢..
但係又冇去--(好on嘟嘟-.-)
跟住見到個個不速之客,,佢話著藍色衫,肥肥地個個人話佢要番屋企(肥肥地-v-)
跟住我就走..
我走個陣..
同董打籃球個啲人望住我-_-v
我就即刻跑..走左!
番到屋企..
我好嬲.
本身古個電話係5xxxxxx5..我就打左5xxxxxx9-___-
跟住我打錯個個電話個陣..
機主:喂!
我:唔該搵古xx!
機主:...........(個機主沈默左好耐)
機主:打錯電話=_=
我:哦..唔好意思..掰掰!
我好囉臭-.-...
跟住打番岩個個.
通左.
古:喂.
我:你做咩拎左我啲球拍番屋企\_/!?
古:我都冇番屋企..我系籃球場同陸陸佢地一齊!唔想同個個kai子一齊-_-(個個kai子姐係個個不速之客)
我:下!
古:你而家泥拎番啲球拍丫!
我:我番左屋企啦喎-.-
古:哦..咁算啦,,下次先比番你~_~
cut左線之後我嘆息-_-
我1:10出去..
2:20分就番左屋企..無忍-____-!
跟住我老媽子就話:你係咪買左枝野飲就番泥嫁?!
我話:我鬼有-,-
跟住冇理佢入左房換衫.
跟住仲訓左兩粒鐘.....
唉-0-
唔打啦\口/!掰
完~
|