今朝..訓飽左就起身..
就住食早餐.食粥~O~
跟住諗住拎粥出去食個陣.
噴LAN!!我望下後面..
orz.打爛左野
超驚._.
跟住呆左幾秒.跟住擺低碗粥..汁番啲玻璃碎dum.
跟住就食粥..
番學.______.跟住交表.ms choi又唔開心.無言但係我好同情-3-
跟住上埋幾堂,放學.
去團契-口-..哈哈..跟住我就問myk揀左邊間中學.佢話勁搞笑.用好低能既眼神加埋低b既動作就話:[協x呀]好鬼好笑囉你,okay-v-?
跟住..入到去.我係咁扮myk岩先個個動作,,哈哈,好低能
肚餓-﹏-跟住諗起我中文9字頭ms choi比左野食..
哈哈.拎出泥係咁狂食-v-梗死..咳咳!!
跟住某女比某男督肚-vv-
nww就同我講:[強姦xdd] 笑左-_-
跟住同fsy,nww,myk,cws吹水,
myk激動得濟.噴左啲口水系我張枱到-﹏-.
叫myk搞掂番佢啲口水又唔肯
跟住nww又話佢驚自己啲基因
cws就叫myk拎包紙巾泥.
跟住cws用包紙巾抹myk啲口水..跟住hi落myk塊面到.
哈哈,,跟住佢地兩個係咁拉泥拉去,,笑死xd
跟住活動就同左fsy,cws,myk,nww一組.
搞左勁多gag- -
cws串左好多@@
跟住再聽victor哥哥講幾句野就放學~
唔打lu.掰~~~
|