給你一個★★★★★
banao_shing
暱稱: Charpop
性別: 男
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 4 月 13 日  星期一   雷雨


今日約左三個FRIEND出去玩.但係.. 疑惑 分類: 未分類

 

今日我約左3個friend出街玩!

佢地話學校等.我就去學校等囉!個陣熱死個囉..

等左好耐.都見唔到佢地.

咁我就諗佢地可能去左土xxxx場

就去搵佢地.

都係冇人.跟住我又行番學校搵佢地..見到佢地系度等.

哇,我其中兩個friend好著得好rock![]!我o左咀.

跟住就講我等左好耐!(埋怨個隻-_-!)

跟住就行去土xxxx場...

我地玩數字球..一開始我係咁輸.3.(好嬲.v.)

跟住xx基話去welcome買野飲...

我就系度等佢,xx玉就話佢都口渴,跟住xx恆就拎左枝水出泥飲.

我問xx恆有冇帶錢,佢話冇..跟住xx玉就叫我地一齊行去welcome..

行去welcome既途中,xx基咁岩買完,佢話14.9有兩枝果汁先生.就比左1枝xx恆飲..

佢地話系出面等我同xx玉買野飲..

我地買完之後就番土xxxx場

我地就冇再玩數字球.去左下面遊樂場玩(我冇玩..淨係跟住佢地)

*3*個度好多好串既細路..仲識講粗口tim.仲叫呀媽泥-口-"

跟住xx基兇佢地.佢地淨係識講兩句:"咪嘈啦"&"痴線嫁"

跟住xx基追住佢地.成班懦夫..驚到走左-.-我就無奈咁笑..跟住我地傾下計.

無啦啦..天色變暗左...仲落雨(我地好不爽>_<)

跟住xx基同xx恆話天父痾尿..我叫佢地唔好咁講-_-

跟住雨越落越大..我地去避雨..好采腳快.個位差啲比人罷左,,

我地就等雨停...但係雨仲越落越大..xx基將我帶泥既波踢左出去..

跟住兩個細路係咁踢..我就邊跑邊嗌"喂..細路,咪踢啦!.e!叫你地咪踢"其中一個就冇踢.有一個繼續踢..最後都俾我搶番^^

xx玉就話去搵佢呀媽拎雨傘同鎖匙.就走左..

跟住我同xx恆同xx基就系度等........

等極都唔停..

跟住xx玉打泥曬命話佢番到屋企,,就問我地去唔去佢屋企..我就六神無主..xx基就叫我去..

最後我同xx基去...

行去個陣.因為地下好滑.我終於系一個位跌低左..

xx基見到我咁.就話佢都唔去,跟住就拎左佢頂帽比我戴.

跟住佢就拎番頂帽,話叫我自己番屋企.佢就係咁跑..咁我又經過土場先番到屋企..

就行..見到xx基同xx恆一齊..我又過去同佢地傾陣計.跟住我就話我要番屋企.

跟住我驚再跌低,就慢慢行..xx基話"xx誠(姐係我),行快啲啦!雨中散步咩?!"我冇理佢- -

跟住搭lift個陣..我出lift,,又差啲跌低- -

番到屋企沖左個涼..舒服曬-3-

                                                             ~完~                                      

 



2009 年 3 月 30 日  星期一   晴天


哇.今日好開心喔^^ 開心 分類: 未分類

哈哈,今日好鬼死開心!!

今日派呈分試d卷..我係好鬼驚!因為我覺得今次唔係太識做,,老師話派常識,中文同作文卷.

我驚到死.拎左份卷拿拿林番埋位,.唔敢睇囉>口<..

跟住揭左..兩科都88!我o左咀..作文就96@_@..好開心呀..

跟住我就系度傻笑..(因為呢種成績係我天大既喜事..)

數學堂個陣,,老師有拎住踏卷..我都知要派嫁啦-0-'

佢話今次6個人唔及格..我就好驚咁吞口水,,

跟住佢話:黃xx! 我出去拎卷..跟住我好緊張咁揭開份卷.[85分-3-]呠!比佢吹鬼漲..差1分就a-.-

*0*不過85分我都滿意ga啦..進步左13分-v-"

最尾個輔導堂..又派英文卷......

._.我又緊張啦..

[andy wong!] 我出去拎卷,,

又係好驚-_-

跟住1睇..88分!

嚇死我!

進步左25分!

勁開心就放學lu!________!

                                                                                     完!