今日我約左3個friend出街玩!
佢地話學校等.我就去學校等囉!個陣熱死個囉..
等左好耐.都見唔到佢地.
咁我就諗佢地可能去左土xxxx場
就去搵佢地.
都係冇人.跟住我又行番學校搵佢地..見到佢地系度等.
哇,我其中兩個friend好著得好rock![]!我o左咀.
跟住就講我等左好耐!(埋怨個隻-_-!)
跟住就行去土xxxx場...
我地玩數字球..一開始我係咁輸.3.(好嬲.v.)
跟住xx基話去welcome買野飲...
我就系度等佢,xx玉就話佢都口渴,跟住xx恆就拎左枝水出泥飲.
我問xx恆有冇帶錢,佢話冇..跟住xx玉就叫我地一齊行去welcome..
行去welcome既途中,xx基咁岩買完,佢話14.9有兩枝果汁先生.就比左1枝xx恆飲..
佢地話系出面等我同xx玉買野飲..
我地買完之後就番土xxxx場
我地就冇再玩數字球.去左下面遊樂場玩(我冇玩..淨係跟住佢地)
*3*個度好多好串既細路..仲識講粗口tim.仲叫呀媽泥-口-"
跟住xx基兇佢地.佢地淨係識講兩句:"咪嘈啦"&"痴線嫁"
跟住xx基追住佢地.成班懦夫..驚到走左-.-我就無奈咁笑..跟住我地傾下計.
無啦啦..天色變暗左...仲落雨(我地好不爽>_<)
跟住xx基同xx恆話天父痾尿..我叫佢地唔好咁講-_-
跟住雨越落越大..我地去避雨..好采腳快.個位差啲比人罷左,,
我地就等雨停...但係雨仲越落越大..xx基將我帶泥既波踢左出去..
跟住兩個細路係咁踢..我就邊跑邊嗌"喂..細路,咪踢啦!.e!叫你地咪踢"其中一個就冇踢.有一個繼續踢..最後都俾我搶番^^
xx玉就話去搵佢呀媽拎雨傘同鎖匙.就走左..
跟住我同xx恆同xx基就系度等........
等極都唔停..
跟住xx玉打泥曬命話佢番到屋企,,就問我地去唔去佢屋企..我就六神無主..xx基就叫我去..
最後我同xx基去...
行去個陣.因為地下好滑.我終於系一個位跌低左..
xx基見到我咁.就話佢都唔去,跟住就拎左佢頂帽比我戴.
跟住佢就拎番頂帽,話叫我自己番屋企.佢就係咁跑..咁我又經過土場先番到屋企..
就行..見到xx基同xx恆一齊..我又過去同佢地傾陣計.跟住我就話我要番屋企.
跟住我驚再跌低,就慢慢行..xx基話"xx誠(姐係我),行快啲啦!雨中散步咩?!"我冇理佢- -
跟住搭lift個陣..我出lift,,又差啲跌低- -
番到屋企沖左個涼..舒服曬-3-
~完~
|