唉唉唉...朝早好慘....''
我竟然就要番學先記得要做曬閱讀專檔..-_-
即刻搏命做v3v..
做到差唔多11:30.. 換衫.繼續做>_<好趕!
11:45走人!
班主任堂,,(!)我唔記得帶數學ATT!..陳主任話冇帶要留堂,,!我竟然冇帶.!
我好無奈咁寫個名出去.3.''
跟住麥基同我講話佢借比我.佢欠.佢留堂.[].''我唔肯嫁!!唔知點解最後都咁做.! t口t麥基.唔該曬牙!
好內疚-/\-'
常識堂.睇星期日檔案.崔真實死得好慘..今日都好多功課下-,-''
電腦堂.同韜爺&陳媽媽睇鬼片! 有啲恐佈.ms ku都參與埋一份xdd
數學堂.唔提啦>!<anyway.唔該曬麥基!
英文堂.sandra泥-3-! 好好玩@@
中文堂.做Tsa! 咁就完堂!
英文輔導.麥基好好笑-v-' 問ms ng 5-4等於幾.跟住佢申隻手出泥.張5隻手指收埋4隻.得番1隻(中指-_-)指住ms ng. 笑死x)
跟住去圖書館.終於知道黃書記發火有幾得人驚-_-''好好笑,,傾風紀選舉拉票做既畫劇.今日好多功課呀!!就泥做唔曬.唔傾啦,掰!
完
|