今朝7:20番左學-_-係咁流汗-3-''
上ms choi堂都係教苗生做作文= =!!
ITCA.好悶,,係度整logo....
悶死囉-0-.
放學~~~~~~~番屋企,,玩陣電腦,做數學att&溫書-_-v
考試加油喔!!
今日上p.e.堂跌親-_-........ 線親呀!好痛! 跟住打籃球同排球.
苗文x好難教囉-____-!要我教佢我想去死.
去團契,,,,,下個禮拜5打羽毛球*v*!!
yoyo.岩岩考完試去relax下.
今次團契玩設計衫.好玩^v^我同吳為x設計行政人員啲衫~之後俾人整爛曬囉.v.'' 死無賴.凸!
嘈思棋.你個生態球丫-,-!! 有少少功課..唔打lu-3-
完