好耐冇試過連續兩日打blog-v-..
今朝我訓到好晏-,-.... 訓到9:30先起身.
跟住梳洗完我個衰樣之後,因為阿爸仲未訓醒. 所以我就唯有睇電視-3-
9:30有咩睇.梗係我最愛既[米奇妙妙屋]xd. 睇到笑笑笑@@' 米奇話:工具精靈! 嗌好耶>v< 我咪跟住嗌@@
跟住10點又係卡通. hello kitty 愛漫遊! 我見無聊睇埋,但係睇睇下覺得好睇,我阿爸起左身=.=''' 勁驚佢轉台.
好采佢冇-v-! 跟住睇哂hello kitty,睇下家姐本中文書。跟住吟木蘭詩-0-'' 木蘭好型! 吟完之後阿爸就翻左工.
我仲好乖仔冇開機, 驚阿媽罵-_-.. 我就繼續睇電視!!! 10:30有花漾明星睇~~~唔理佢naa.悶到死!!!照睇>< ..哎!又幾好睇=.=...
11:00 邊睇還珠格格,邊開機 . 笑到死-_-v
延後就唔理naa. 玩電腦! 打左機先!!!
跟住同好久沒見既網友玩勁舞,佢勁舞個look型左好多. haha,佢同我講佢有個升小3既表弟仲未識計加數同減數,笑左~
其實我以前都係小2先識計加數xp.
跟住又打機~_____~.... 打到4點幾阿媽俾紅牌我=.=..... 叫我出場,我咪入房睇陣書.
而家佢訓著左我先走出泥打blog xddd.
今晚我去深水埗ah.. 我5:00就要出去naa. 唔打嚕,換行裝,掰!!!
|