今朝8點幾起身`好攰.
上MSN; 跟住add熹爸-v-'' 問佢出唔出去玩,佢話得,但係要10:00-12:30
我就梗係ok啦. 跟住系聊天室同人吹水等到夠鐘. 9:45出左去
今次我準時到左ovo" 熹爸著住橙色衫,好sexy-0-" 熹爸:去邊呀????!!!! 我:你鍾意啦^0^!!!
最後我地選擇行去黃埔,,,行去個陣好熱不斷要擦汗-,-.... 熹爸也是xP.
到左之後我地入左百佳嘆冷氣" 好涼~~~ 之後買左$5.90既蜂蜜雪梨茶,爽歪歪:P
跟住系黃埔周圍走,去左jusco行,,~~~~冇野行既!; 傾左1陣無畏野又走左,去左時尚坊. 熹爸系watsons買左枝檸檬利賓納,我又買左枝水3.9HKD-v-
3.9HKD既野飲得唔係好耐,飲左1陣就飲完-0-" 熹爸枝野好耐仲未飲完,,佢話:我梗係飲得耐啦!!我隔1陣先飲1次仲要好細啖-0-" 我:=.="
之後我地行行下見到冒險樂園,本身諗住入去玩- -'' 但係最后都係唔敢入去~_~''
哈哈,,跟住行去大眾書局,途中亙數媽媽的不是^^ 去到大眾書局,我拎左本" 香港十大鬼屋 " (好似係咁既名-,-) 睇. 熹爸就睇1陣又放低睇1陣又放低-,-"
本野睇到好悶-口-..跟住就同熹爸去搭車番歸. 熹爸無錢搭車,我請佢搭is ok`俾左5蚊佢-_- 1個人$2.5.但係我已經唔記得左俾左5蚊熹爸. 用左8達通,熹爸又入左錢=.=俾左3個人既錢\口/!
算數:P`,,請熹爸呢種重量級人馬搭車我好樂意^v^;;
跟住陪熹爸去買飯. 就番屋企玩-v-`
完:)
|