11:45番到屋企,玩陣勁舞;p
跟住問小學同學去邊玩... 我地話去熹爸屋企個平台玩!!!!!!
但係我地去左9龍城碼頭先""睇下野嘿嘿.仲影左相,不過del左
肥古淆底冇跟埋泥,,算啦=_="
跟住睇完野之後去搵肥古-v-'' 哈哈!!!!笑死-v-
我地4條友去左熹爸屋企個平台~~~~~
熹爸話去拎鎖匙..我地3條友系平台等佢,,個管理員問我地系度做乜-3-
管理員:你地3個系度做乜?
我:等人 管理員:哦.你地係咪呢度既住客? 我:唔係呀-_-''系度等個朋友落泥,,佢系呢度住嫁^^!
管理員:哦-,- 跟住個管理員走左...熹爸好快腳落左泥^^
冇兵兵球台-3-" 所以唯有打羽毛球;;;;` 熹爸又話唔識打,,打得幾勁呀!佢唔識開波而已-.-
跟住同傅碌玉打場-,-``佢好銀勁, 肥古打得好型xd
之後熹爸好銀掃興話要走佬...
我地:唔識落去呀凸 熹爸:我會帶你地落去嫁啦^o^!!! 肥古:請我地飲野呀\3/! 熹爸:我得60蚊-,-好窮 肥古:60蚊$v$??
最后熹爸冇辦法成功被肥古游說請我地飲野..
跟住我地去7仔. 冇恩樂冰.肥古話唔制! 所以周圍搵7仔._. 最後冇計,,飲番自由斟..
傅碌玉飲雪碧溝可樂溝忌廉.佢話好飲~~~
熹爸溝左好多野-,- 我同肥古1樣檸檬茶溝菠蘿汁;)
飲飲下肚痛=.= 跟住又冇事. 熹爸跟住走左-3-
我地3條友就去土場; 去到系度坐-_-' 跟住玩sd sms.. 好玩-v-
之後去左玩遊樂場(童心未泯呀^^) 其後我地3條友又去左玩跳"樓" 傅碌玉仲大膽過我-_-'' 唔知點解係咪好耐冇出去周圍跳-,-
6點10分就散band 同佢地3條友走個陣見到徐xx -___-`肥古同佢吹水"" 我同傅碌玉吹水x2 之後走-_-
|