今朝我諗住發少少燒唔緊要...照翻學laa
hall Assembly個陣我開始覺得好暈
跟住上翻課室同mr. 雷講要去office到量體溫
撞到訓導主任-,-佢問我做咩周圍走
我米答佢量體溫-v- (無言)
之後有個miss幫我量,,38.xx 要立即走= =
跟住搞佐好多野,,番班房汁野走人 ...d人聽到我發燒系度大叫= =
突破10個人;P 搭的士翻屋企 24蚊= = 媽咪就帶左我去睇e生
100.4度 醫生叫我小心d
唔想有h1n1=3=
自我隔離自我隔離…
唔想傳染俾屋企人…
help=3=
唔打laa |