今日7點幾到左學校
又流汗-/\-....
流到不得了>v<
又同個三條友玩~~~~
玩到痴哂線=_________=唔記得左要默書-,-
好快就到第1堂 :英文∼
聽ms ja講好多野- - 之後對答案,,都錯左好多=.=
第2堂又係英文= = 做worksheet - -
好快小息.同左王生落去canteen買野食~~買左串魚旦,,3蚊= =
食完就翻上去課室上堂-__-
第3堂中文默書~
默個陣支筆處於半死狀態= =
好采默完先全死!!!
錯左好多字=.=
鄭老師耽誤左10分鐘`數學堂無左10mins = =
第4堂數學堂又係做數時間{無野講~}
跟住lunchtime-.- 食雜菜炒飯(吐)
= =食到喊
跟住有得玩`yaya
又玩到癲哂= =
之後上paths 悶
最後上多個IH堂就放學
搭的士翻屋企-_-v
唔打`掰(= =)
|