嗨!!!!!
我又打blog啦
有新床訓~尋晚好興奮~
6:30起身
食早餐搭12A番學
哈哈 有位坐=]
落車,,見到林xx 同佢一齊番
番去抄英文-_-
中文堂~ 系度做六何法…而家覺得好難!!!!!! 點考試...好想快d做楊修之死個畫劇! 冇功課!
英文堂~ 對答案.錯左好多= = ! 有樣功課, 仲要搵10間grand hotel
小息~ 圍埋講鬼故-,-講到自己淆哂
聖經~ 派卷 62/80 雷sir對卷都可以咁悶, 跟住同Ray傾天主教, 呢堂無無聊聊過左xd
小息~ 超想嘔! 唔知點解
數學~ 唔識. 抄d數抄左好奈=.= 唔識做呀. 要好努力
科學~ 調位, 調到好前!!gd。 ;]
放學走人~ 自己走
跟住去華潤食撈面;P
好多功課- -
IH好多好多!英文好多 數學好多
-完-
|