今日6點幾起佐身;
跟住整野整野~
落去搵mick
搭12A。
唉,,而家換左8達通
收成4.50 凸..
真係好貴囉= =
番到學校系度傾計~~~做功課
體育堂` 考跑步= = 唔識跑!!!!跑得14個-.- 體育肥硬!!!
oral堂`好悶!!!!!聽mr thomas講phonics~
小息`冇野做。坐系度同青蛙,呂??.仲有王?? 傾- -
普通話堂`派卷 66/80 .不過佢計錯成2分~ 我應該係64/80! 算~
Maths堂`無聊無聊無聊∼成堂系度做數
小息` 悶=.=
CL堂` 系度整class logo . 俾mr.ng 批評=,=
中文堂`收到作文,ERS Record Bk 同小測
作文;64/100 (!)
ERS Record Bk;乙+ -v- .鄭老師話我地班做得好差∼
小測; 30/40 寫龍和鳳既4字成語。鳳凰朝日岩左- - 呂?? 寫鳳凰泣血都岩= =v
中文好多野做∼∼∼∼∼
lunch`悶-_-
lunchtime activities`好玩~~~~睇佢地打籃球 0:38 = =....
睇完就C-Day~~~~project learning 訓著左
打完55
88
|