給你一個★★★★★
banao_shing
暱稱: Charpop
性別: 男
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 11 月 23 日  星期一   和暖


上學=] 分類: 未分類

今日6點幾起佐身;

跟住整野整野~

落去搵mick

搭12A。

唉,,而家換左8達通

收成4.50 凸..

真係好貴囉= =

番到學校系度傾計~~~做功課

體育堂` 考跑步= = 唔識跑!!!!跑得14個-.- 體育肥硬!!!

oral堂`好悶!!!!!聽mr thomas講phonics~

小息`冇野做。坐系度同青蛙,呂??.仲有王?? 傾- -

普通話堂`派卷 66/80 .不過佢計錯成2分~ 我應該係64/80! 算~

Maths堂`無聊無聊無聊∼成堂系度做數

小息` 悶=.=

CL堂` 系度整class logo . 俾mr.ng 批評=,=

中文堂`收到作文,ERS Record Bk 同小測

作文;64/100 (!)

ERS Record Bk;乙+ -v- .鄭老師話我地班做得好差∼

小測; 30/40 寫龍和鳳既4字成語。鳳凰朝日岩左- - 呂?? 寫鳳凰泣血都岩= =v

中文好多野做∼∼∼∼∼

lunch`悶-_-

lunchtime activities`好玩~~~~睇佢地打籃球 0:38 = =....

睇完就C-Day~~~~project learning 訓著左

打完55

88

 

 

 

 

 



2009 年 11 月 22 日  星期日   晴天


;D 分類: 未分類

-.-

banao~~~

妙奇露絲;D!!!!!你好靚~~~~

有冇讀牧愛6B個d人可以分享下升中感受ar-v-!!!!

大家覺得我個blog點,,,,,我覺得麻麻地!!!!!

同埋首歌5知點解突然間又5得- -

主頁都係!!!!!

我blog同主頁都用左黑色做背景,

而家覺得黑色好靚-v-

唉!!!!

----------------------------------------------------------

今日好悶-,-

8:30起身開電腦

做網上練習~~~~~

唉!!!有幾個練習唔合格-,-

跟住玩qooza個forum.悶 = =

~~~~~~~~

之後睇鏡子王國~

!!!!!!!!!!!

冇野做呀!!!!!!!

悶死啦!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

banao~~~~;)

完;]`