嗨.我又打blog了
6:25 自己彈左起身-.- 行入廁所刷牙
跟住食野,換衫.出門口搭12a -,-
又要帶口罩.好熱= = 等陣見到方奕-v-" 高左好多~
跟住上車見到羅芷筠同miko jai for miko jai : 你個頭好型-___-v`我今日唔應你地係因為我唔係幾出到聲~
番到學校(咳咳咳) 行去課室 1C 新的一日來了~ 明天又放假
行入班房交功課...跟住鄧sir走入泥話今日有國慶早會-.-
唉! 最憎早會-,-v 聽miss chan講個d 少數民族,,,0.0
之後早完會, 上第1堂 計數…
第2堂eng oral堂 悶…
小息 悶死,無野做
上中文堂 鄭老師真係好鬼溫柔囉唔該-_-
連上兩次中文o_o....對答案!
食lunch . 食叉燒飯:( 無胃口食.胃痛+想嘔
食兩啖就唔要
跟住一直都好唔舒服系度忍;(
跟住上科學堂 好唔舒服… 上埋英文堂 默書無寫1個字o.o呢堂過得好快xd"
搭車番屋企-,-又見到方奕.又同佢傾
番到屋企! 整lift=.= 行26個樓梯.行死人=______=
唉.算過左就算
唔得laa 掰 祝你地有開心既國慶啦:)
|