給你一個★★★★★
banao_shing
暱稱: Charpop
性別: 男
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 9 月 30 日  星期三   晴天


上學日..~ 分類: 未分類

嗨.我又打blog了

6:25 自己彈左起身-.-   行入廁所刷牙

跟住食野,換衫.出門口搭12a -,-

又要帶口罩.好熱= =     等陣見到方奕-v-" 高左好多~

跟住上車見到羅芷筠同miko jai    for miko jai : 你個頭好型-___-v`我今日唔應你地係因為我唔係幾出到聲~

番到學校(咳咳咳)     行去課室   1C 新的一日來了~ 明天又放假

行入班房交功課...跟住鄧sir走入泥話今日有國慶早會-.-

唉!  最憎早會-,-v    聽miss chan講個d 少數民族,,,0.0

之後早完會, 上第1堂   計數…

第2堂eng oral堂   悶…

小息  悶死,無野做

上中文堂   鄭老師真係好鬼溫柔囉唔該-_-

連上兩次中文o_o....對答案!

食lunch  . 食叉燒飯:(    無胃口食.胃痛+想嘔

食兩啖就唔要

跟住一直都好唔舒服系度忍;(

跟住上科學堂 好唔舒服… 上埋英文堂 默書無寫1個字o.o呢堂過得好快xd"

 搭車番屋企-,-又見到方奕.又同佢傾

番到屋企! 整lift=.=      行26個樓梯.行死人=______=

唉.算過左就算

唔得laa 掰 祝你地有開心既國慶啦:)



2009 年 9 月 29 日  星期二   晴天


2009-09-29 分類: 未分類

  咳~咳~咳咳!!!:)