今天係我表妹既生日(笑)
我系11:00之前以極速既速度入歌,好讓我系車上面唔會悶到昏倒(o)
終於到左11:00(笑) 我地4條友仔走到麥當勞個邊搭15號, 我們太有運氣了,一行到去就見到車^v^,,但係我地仲有差唔多9m既距離先上到車,
我地4條友衝過去.(汗) 好采上到車上面(笑) 我叫家姐幫我俾錢,之後1支箭飛上去上層。。。好了,我見到家姐&婆婆。媽咪唔見左^^
因為車上面太多人.所以我地散開坐.我想(思索中),大概有1分鐘,媽咪仲係冇影^^1分鐘到左!(笑)。見到媽咪上左泥(gd)
跟住坐。。。請稍等我,因為我發現左1隻樣丙既螞蟻^^ 。。殺左佢了(笑) 之後就坐到去德田商場就落車,真係熱到媽!! 個頭好熱^^所謂既太陽蛋現象出左泥(科學精神出來了)
捱過了樣丙(字詞重複,-5分){-/\-} 的太陽後,就上去表妹的家,好多人(汗)。好多姨丈既親戚∼∼見到台上好多美食(嘿)我二話不說走入去表妹間房嘆冷氣(爽) ^0^表妹真係好cute
佢換左我阿媽送俾佢既新衫,跟住我地吹水既吹水,玩既玩,食既食(太懶,唔想打) 到左夜晚,食埋粥先翻土瓜灣-v-
仲飲埋湯(舌頭) 翻到土瓜灣去左惠康買野= =''(悶) 之後翻屋企睇電視(納悶)
-完-
|