給你一個★★★★★
banao_shing
暱稱: Charpop
性別: 男
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 8 月 29 日  星期六   晴天


迎sun日-_- 分類: 未分類

今日係迎新日.   唉" 長褲真係好熱,

同老豆響朝早食完早餐跟住去同阿媽搭車

好多銀禧的人-_-好似得我著住件羊毛背心~_~    真係熱到爆

翻到學校聽講座~~~之後上課室,

見到好多唔識既人(當然la)   個正班主任姓唐(= =)     副班主任姓賈(中一訓導主任-_-.但係唔惡~)

個唐sir就1開始就派左校章俾我地~~~~~ 好細個~又派埋tie, 話咩影相用~之後就走泥check我地著襪著得岩唔岩學校既標準.

跟住我俾佢check完`佢就問我有冇帶皮帶,,我話:有阿=_=    佢話:通常無帶皮帶既人都著住件衫-0-     我咪俾佢睇我有帶皮帶,佢就走開左

之後個副班主任走入班房,,佢好gag-v-    之後就叫我地帶起個校章,但係我著住件羊毛背心~~~ 咪唔理

佢就問我做咩30幾度仲著住件衫, 我冇答佢-_-"   佢就話:除左佢得唔得??   我就話:得!    佢:太好!

之後我咪除左佢帶校章,個扣好麻煩= = 整左超奈都未整完.haha

整左成堂先搞掂= =    之後就係大哥哥/大姐姐帶我地遊花園~ 銀禧好古怪~1時得幾層有男廁同幾層有女廁

有個哥哥話:男仔入錯女廁既機會係50%以上0v0!!!   我地;-0-         超熱仲周圍行,,,,,,,

之後就lunch time~ 食完野就上翻班房玩活動,,共創成長路個ms ho泥我地班房玩活動~~~~~

玩到4:30就走佬~_~ 



2009 年 8 月 26 日  星期三   晴天


gloomy sunday- - 分類: 未分類

呢幾日都成日聽gloomy sunday...   有點悶= =

有d話係原版,原來係翻唱- - 跟住有另1個原版意大利文~~~~' ok好聽,

不過呢= =意大利文個個我聽過1次冇事, 跟住第2次1開始聽覺得好個頭好痛`d聲好煩= =

有d想打爆自己個頭=   =...   好采某人叫我熄左佢~~~

;>   就泥迎新日lu..期待;P   不過都5妨有咩好野-,-.

~~~~~~~~~~~~好驚遲到= =     唉`呢間野要游水ga原來,,不過我堂堂都會詐病=] 師姐話同個ar sir講驚水都得,但係會幫我搵社工or家長日話俾家長知-_-

佢咪講lo.. 我無所謂@@      各位有興趣聽gloomy sunday可以搵我!

                                                              -完-