今日係迎新日. 唉" 長褲真係好熱,
同老豆響朝早食完早餐跟住去同阿媽搭車
好多銀禧的人-_-好似得我著住件羊毛背心~_~ 真係熱到爆
翻到學校聽講座~~~之後上課室,
見到好多唔識既人(當然la) 個正班主任姓唐(= =) 副班主任姓賈(中一訓導主任-_-.但係唔惡~)
個唐sir就1開始就派左校章俾我地~~~~~ 好細個~又派埋tie, 話咩影相用~之後就走泥check我地著襪著得岩唔岩學校既標準.
跟住我俾佢check完`佢就問我有冇帶皮帶,,我話:有阿=_= 佢話:通常無帶皮帶既人都著住件衫-0- 我咪俾佢睇我有帶皮帶,佢就走開左
之後個副班主任走入班房,,佢好gag-v- 之後就叫我地帶起個校章,但係我著住件羊毛背心~~~ 咪唔理
佢就問我做咩30幾度仲著住件衫, 我冇答佢-_-" 佢就話:除左佢得唔得?? 我就話:得! 佢:太好!
之後我咪除左佢帶校章,個扣好麻煩= = 整左超奈都未整完.haha
整左成堂先搞掂= = 之後就係大哥哥/大姐姐帶我地遊花園~ 銀禧好古怪~1時得幾層有男廁同幾層有女廁
有個哥哥話:男仔入錯女廁既機會係50%以上0v0!!! 我地;-0- 超熱仲周圍行,,,,,,,
之後就lunch time~ 食完野就上翻班房玩活動,,共創成長路個ms ho泥我地班房玩活動~~~~~
玩到4:30就走佬~_~
|