唉-_-''終於停課嚕.
有人開心有人唔開心掛@@
我就唔開心,,因為死系屋企好悶=.=
老媽子又成日罵!_!'' 好煩;')
佢話趕我去我麻麻屋企,救命ah!!!
希望日日都唔好咁悶,,,,,我已經很愁了-,-'' 又驚成績唔好,派位,又冇畢業禮t_t
而家得勁舞才是我好友.3.''
無聊只好睇卡通;D
好想快啲雙腳1伸-______________-....哈哈
食左牛肉乾,好油~~~
唔打啦.掰掰@@!
今日8:00起左身~
開機!!
用pps睇野,,睇左差唔多成朝,幫老媽子買報紙,買午餐- -..
玩勁舞-v-''好玩!_!
跟住冇野做.睇電視
協恩都中左招,amazing- -''
今晚都係得睇電視做節目嚕,算啦._.''
唔打啦!88