-.-嗨,,我又打blog啦!
尋日做完成本英文^v^開心!!!! 差數學炸!!!加油呀!!!!
唉!!!!俾阿爸落左禁制令呀!!!滑鼠都收埋呀!!!!!
用個廢滑鼠左click唔到呀!
好嬲呀!!!!!
仲未分班呀!!!!!!
冇得打機呀!!!!!!
\口/!!!留cm呀!!!!!
又好奈冇打blog.... sorry.
今朝呀媽出左去翻工我就彈起身打機-v-"
玩到9點幾,呀媽翻左泥,跟住熄mon。之後又開翻。玩壇!
a_av 識左好多friend55.
之後打機打機打機!
3:00幾上youtube睇台灣個d靈異綜藝節目. 跟住講葡萄牙嚴重車禍,超恐佈,唔敢睇>v<''
嚇到痴線,! 之後溫下中學d書a3a..唔識囉,
唔打la.掰!