唉呀!!!
我咁奈冇打blog嫁啦...
今天番學,搭車~ 個司機唔肯開門個男人踢門-,-
番到去做VA=]~
班主任堂- Ms Jar話如果再有男仔打鐘仲出位全體男仔罰!!! 好心你地乖d啦=,=罰左幾個人企.
PE;教個個咩咩划艇機-_-冇玩.
ENG Oral;幫劉? 寫座位表. 掉轉左泥寫-.-||||跟住做thomas張WS,都好難下= =
小息;坐系度改張座位表 塗哂再寫過~
普通話;郭啟? 早退@@ 呢堂都ok la
Math;教個個咩咩smaller/larger approximation ,唔明- -
Lunchtime; 悶。
電腦;整ppt, 好玩
中文;對答案, 錯q哂 覺得自己好廢- -
放學; 行路,跟住番牧愛wif肥古. 點知番到去,我地都15 16. 最後都冇入去=,="
跟住買野食, 煎釀三寶 $1/1件,真係好抵. 買左5件,5蚊~
跟住番屋企
-完-
|