今日好早彈左起身汁野;
跟住等到7:00 ah媽整sushi俾我帶*3*
7:25 出門口;
行去大家樂等wong heung yan 同mick
我一行到去大家樂就打俾ah mick ;
佢好緊張話; "我出緊去嫁啦; 你等多我一陣na!! 我一陣同你解釋" 我:唔洗唔洗`你慢慢na-.-
佢到左之後同我講左一大炸野-.- " 唔洗咁緊張喎>v<
跟住同佢1齊等wong heung yan `
超奈都未泥囉-,- 打俾佢又唔聽.v.
之後通左. 佢話泥緊-_-;
但係又未泥喎!!! 跟住我同mick就上去食住等
我叫左個20蚊既餐:p 幾好吃` 食食下wong heung yan call我
佢話佢系麥當勞-.- 我叫佢系麥當勞食左先;
之後佢又突然泥左~系度禁電話=.= '' 又擺出一個好恐佈既眼神(驚)
食完就出去搵的士! 搵左超奈! `8:10 都未搵到!
8:30就當遲到! 最後終於搵到; 8:20 去到:)
跟住就系度坐-,- wif so ho sum &其他其他
我同佢都冇去shot put-,-`因為好唔清楚`是q但-.-
坐到pat pat痛` 跟住終於放飯*v*
我無出去; 系位食sushi yummy ;p
之後黃kai然超早番泥 ; 佢就同我吹水
佢拎左個包番泥食; 佢話食完同我一齊練跑-.- ' ' 但係我無參加任何賽事-_-
不過無相干`之後叫埋陳xx ` 唉.我跑得超慢=,=
算!跟住冇跑
之後d人番哂泥 ; 個運動會又開始了=)
4x400 &4x100好好睇` 綠社加油(啪啪啪) 綠社加油(啪啪啪) ah!!!!<<大叫
= = 跟住班獎,悶死`差d訓著la ><
4:51先放學`跟住行路番屋企 . 5:30到左-___-`累死了
做下功課先=)
唔打la 掰
cm plz~~~~
|