副眼鏡呀副眼鏡呀=]!!!!
唔知幾時先有呢~~~ 
大家聖誕節過得開唔開心
我就..... 醒唔起尋日做過乜bor=.=
記得番小小啦 
--------------------------------------------
25/12/09
今日朝早起左身做功課
唔知點解好似覺得就要番學,,所以唔敢hea!!!!!!xD
hea左就做唔曬d功課!!!!
3 streets under British Rule都唔知點!!!!
某2條友又唔去影相!!!! allocation話係佢地影嫁ma!
米1齊死囉=.=
下午3:4x;
表姐+久違的大姨媽泥左*v*
姨媽整左好好味既燒賣俾我地食! 
表姐副"眼鏡"好型~
我問佢係唔係換左眼鏡
表姐冇講野= =
原來佢副眼鏡冇鏡片得個框,= =
家姐又講佢學校咩咩唔俾咁樣帶.
咁關我咩事= =?
跟住玩4399小遊戲個d 冒險game好好玩 我鍾意左玩4399小遊戲~
跟住表姐10點幾就閃左~
跟住hea睇電視= = 差唔多12點正先訓~
--------------------------------------------------------------
請留cM= =
|