今日好鬼多野做-.-
上班主任堂個陣又READING PERIOD..溫報紙-.-
派左張家長信要羽毛球班......第2組:)
MATH聽MR.YU講甲角,,AAS,ASA,SSS,SAS ~_~又叫我地做成個EX.9C-.-
ENG.ORAL真係好唔愉快T_T 成組根本系度玩..又唔傾,唉!真係入錯組
RECESS同人傾計~~-_-
我呢排上中文堂都好專心:) 上半PART玩估RIDDLE..我個RIDDLE冇機會亮相
都係咁啦...討論練習,,討討下就成堂,
又泥個中文堂,教完菜市場,叫我地番去預習販乜乜..又俾個發人心醒既消息我地
係默書..2課打孖上 抄書個方面我揀左2課抄曬 唔會抄死掛
LUNCH個陣食完野就同人傾計..真係好好笑..咁DETAIL既野我平時真係冇留意-.-
喊得好假喎你-,-
SCI堂派卷~跟住揀位.揀左最近個SCREEN既BENCH-.-!唉..因為呢樣野俾3個人針對啦 
ENG派番MORNING QUIZ,個studing真係其中1個mistakes..估唔到佢咁都出 XD 
跟住放學..呢幾個勁快有車=.=!
唔打啦88
|