今日冇出去玩-v-
但係系屋企玩...-.-
mami整左sushi
比上次有進步呀
食左好多舊變大肥佬啦....!!!!
mami整完之後就同dadi去左深圳-0-
grandma同grandpa來左...兩老:)
見到佢地好開心~~~~
明天要加油lu..又上學lu-.-
等左勁耐終於派卷=.=
第一日派左中文 都考得唔錯啦!
第2日派左IH以及英文以及數學... IH食咩咩啦!!!差左成10幾分..BEN{嗚嗚
英文差左3分,,我以為唔合格添 數學都以為唔合格;合格左!!!YOYO
今日就派左中史..差左5分又係BEN!!!嗚嗚..仲多左個陳XX 差到死啦!!
我派卷都未派完就打左個「不理想」俾自己..睇泥今次多左好多對手呀
科學唔會又俾BEN過頭呀!!嗚嗚{睇泥都會;
希望各位銀禧既都考得好好啦!!!!!