今日等車番學個陣full哂...
番到去冇野做溫數學quiz-_-
跟住上堂...
PE, 考試肥左..已經慣左=.=
Computer, 總算搞掂本煩野~跟住話要搵咩野資料做咩野poster- -
Recess, 忙忙忙忙忙..係咁寫黑板~
CHIN, 派讀音小測 36/40 ,,冇差到喎 講左「禮物」俾我地知啦>< 仲送左好多
PTH, quiz..衰左啦t_t 聆聽全部聽唔到呀!!!
Lunchtime, 玩
MATH, quiz~考個陣就好有信心,,賽後檢討之後就... Rotation做錯左呀~~睇泥我幻想都唔係好得喎!
SCI, mr.tong遲放呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
放學, 基於mr.tong遲放..等車等左勁奈..5:00先到屋企呀!!!
今日要搞掂埋幅掃描,,聽日有2堂VA-_-
|