嘩!
幾多年無試過...咁樣一大早出發玩到夜晚先返屋企?
好開心!真係好開心!一行9個人...去左西貢魚排bbq~
從來無諗過係魚排....真係一個個o個d魚排囉!!!
去到西貢碼頭..搭的士去一個叫榕樹澳魚排既地方...之後就有艇艇接我地去魚排~
風景好靚...好寧靜...好世外桃源feel~
真係好鐘意西貢...儘管有千百個理由令我唔想踏足呢個地方...如果每日都o係度渡過就好啦...
不過琴日真係好熱...熱到大家呆下呆下...熱到喪飲野都解唔到渴...
到傍晚大家開始short la...喪影相...
-->首先係阿堂+細佬既單獨寫真!
-->之後係岑小姐+6小姐+我既例牌三人合照!
-->仲有係irene+每個人既合照!
-->最誇張係黎小姐唔覺唔覺偷影左好多人既照片!
好啦...今晚既*重頭戲*係:
1. 每個人都要拎住白兔燈籠扮街頭snap shot!
2. 扮日本雜誌...行街被人影到!
3. 扮行catwalk...最後擺個post影相!
玩到癲鬼左...睇黎...大家...都好鐘意影相呀下=.=!
我地9個人...5個係中學同學...其餘4個就係某人細佬..某人表妹...某人best fd...同埋某人愛人...
大家睇黎無咩關聯...但又出奇地玩得埋...真係好詭異...!!
好感激堂堂+king時常為人民服務.....做人bf真係唔簡單...要照顧埋gf既朋友~加油喔!

今次聚會滿意指數:100分