baubau229
暱稱: 包包
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
愛上阿Mag~
19句話
燦都
2010-07-19
被一隻貓俘虜了我的心
文章分類
全部 (140)
所有同朋友仔發生既事~ (33)
給寶貝的 (57)
遠行 (4)
未分類 (109)
我的非死不可
Connie Chau

Create your badge
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 140
留言總數: 75
今日人氣: 2
累積人氣: 2166
 

 
2008 年 9 月 22 日  星期一   酷熱
 
聚餐Part II 開心

又黎囉~

又係我地5丁友~

一早約左好溫書!!大家都死話會溫會溫...haha

多謝大家蒞臨康橋醫務所.....隔離..間仙跡岩等我放工!

好感動喔!

依然都係玩多過乜....都有溫既...一陣囉!

6小姐最快提出要去行街...結果坐到人地差唔多閂門就起行去尖咀!

其實好多舖頭都收左...都係閒逛!同埋喪癲...=.="

同岑小姐行街永遠都係好嘈....唔知點解...haha~

大家既恩愛程度令我側目!

不過你地既一舉一動....都令我感覺到無被遺棄...THX SO MUCH!!!!!

回程時睇返大家D相....短短一年...大家都改變左唔少...

好似唔只一年咁....但其實真係只係一年~

我地都好似趕住...要o係最短時間內....補返之前咁多年我地分開左既時間...

不斷要去邊度邊度玩...一有假期又話要玩...又成日食飯....總之schedule已經排到halloween...!haha~

 

 

 

 

 

 
 
 
發表時間:2008-09-23 11:48 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                                                                                             

 

 

 

 
2008 年 9 月 18 日  星期四   晴天
 
聚餐Part I 開心

原本約左cam小姐唱k......但...佢...竟...然...遺...棄...我...

但我諗都係好事掛?

5人組合再次出動!!!

今次殺到去荷廣『潮客』!

一路睇家好月圓一路食~我地好似無試過咁家庭feel 一齊食飯!

食左唔知乜野桂花魚...川椒雞...滷水拼盆...胡椒豬肚湯...

食完飯走左去打機~再一次photo hunt!!5個人玩仲要唔快...haha~

打完機已經11點幾12點....大家都唔想返屋企...

結果岑小姐車左堂堂去mtr搭車....再o係竹園掉低左king....(真係對唔住呀king仔>.<)

然後...hehe...我地轉移地點上到慈雲山....泊左o係一個好僻靜既地方...(隨時死左都無人知....)

3個人...好耐無試過咁樣傾計...乜都講一大餐....好開心~

傾到唔想走....2點先走...

再一次證明我地3個缺一不可...少左一個就好似靜晒咁...

我愛你們~呵呵~

  

 

                                                

 

 

 

 

 
 
 
發表時間:2008-09-23 11:33 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                                                                                             

 

 

 

 
2008 年 9 月 15 日  星期一   酷熱
 
西貢魚排bbq追月同樂日!! 開心

嘩!

幾多年無試過...咁樣一大早出發玩到夜晚先返屋企?

好開心!真係好開心!一行9個人...去左西貢魚排bbq~

從來無諗過係魚排....真係一個個o個d魚排囉!!!

去到西貢碼頭..搭的士去一個叫榕樹澳魚排既地方...之後就有艇艇接我地去魚排~

風景好靚...好寧靜...好世外桃源feel~

真係好鐘意西貢...儘管有千百個理由令我唔想踏足呢個地方...如果每日都o係度渡過就好啦...

不過琴日真係好熱...熱到大家呆下呆下...熱到喪飲野都解唔到渴...

到傍晚大家開始short la...喪影相...

 -->首先係阿堂+細佬既單獨寫真!

-->之後係岑小姐+6小姐+我既例牌三人合照!

-->仲有係irene+每個人既合照!

-->最誇張係黎小姐唔覺唔覺偷影左好多人既照片!

好啦...今晚既*重頭戲*係:

1. 每個人都要拎住白兔燈籠扮街頭snap shot!

2. 扮日本雜誌...行街被人影到!

3. 扮行catwalk...最後擺個post影相!

玩到癲鬼左...睇黎...大家...都好鐘意影相呀下=.=!

 

我地9個人...5個係中學同學...其餘4個就係某人細佬..某人表妹...某人best fd...同埋某人愛人...

大家睇黎無咩關聯...但又出奇地玩得埋...真係好詭異...!!

好感激堂堂+king時常為人民服務.....做人bf真係唔簡單...要照顧埋gf既朋友~加油喔!

 

今次聚會滿意指數:100分

 
 
 
發表時間:2008-09-23 01:32 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                                                                                             

 

 

 

 
2008 年 9 月 12 日  星期五   酷熱
 
姐姐生日+janice生日+上學大日子 愉快
分類: 未分類

 My Lovely Sister~Happy Birthday~

My Sweety Janice~Happy Birthday~

 

 

仲有今日仲係上學大日子!

真係好緊張...一大早已經坐立不安...

太耐無讀書...好怕自己搞唔掂...好怕自己脫左節...

結果....都唔係我想像中咁差...

其實都handle到....好彩做左診所咁耐...有d terms都明...唔會傻下傻下咁!

好開心....除左返工放工之外...有其他野做...有其他野兼顧....會令自己有d衝勁!

希望可以好好讀...唔好半途而廢!

 

 

屋企好嘈

好唔鐘意返到家都唔得安寧

每次一踏入屋企門口...就想調頭走...

呢種感覺...真係好差...

救命!

 

同場加映 - Janice BB 生日聚餐~

 

 

 

 

 
 
 
發表時間:2008-09-12 10:38 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                                                                                             

 

 

 

 
2008 年 9 月 4 日  星期四   陰天
 
我決定
分類: 未分類

我不怕 這樣的結局
至少該怎麼做 我自己決定
再如何傷心 都最後一次了
天在破曉之後 最美麗
同個路口同一片天空
發現我已不會捨不得
在終於釋懷的那一刻
找回了久違的快樂

請讓我一個人走路回去
我說我可以就是可以
你真的不用表現擔心 就省省力氣
我決定不再等你決定
我決定不再等待續集
我決定要在天亮之前 冷靜
讓所有情節從此凍結在 這裡

  

很好聽的一首歌

雖然處境不一樣  但心情是一樣的

 

 
 
 
發表時間:2008-09-04 06:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]