幾個月前...已經同家姐約定要返大陸...因為佢always盛讚大陸既渡假村!
終於有機會了~~御溫泉~~yeah~~
雖然只是短短的十幾個鐘...但relax下也是不錯的!
搭船去到珠海...仲要再搭一個鐘頭車...真係好遠...不過竟然坐私家車..都幾搞笑~
成程車...不斷聽到前面一對"疑似"情侶既人打情罵俏....哈哈~
終於去到啦..一落車被熱情招待....真係嚇親...佢地既service standard 好過hk任何一間名店啦!
最特別既係房間係日式既....即係"tatami"...haha...我未住過呀~去日本都未住過~yeah~
村內有差唔多十個溫泉...當然係人造既...但係勁新穎..同埋落水上水...都有人幫你摺好d毛巾..仲遞埋飲品!
d泉又搞笑..有『咖啡泉』『椰奶泉』『忽然一泉』.....雖則覺得效用不大...但當去見識下啦!
旅行依然是我最愛既活動...hk壓力太大了...或者是身邊的壓力太大...大到想喊...大到想走..
我只係一個普通人...唔需要呢d經歷...我只係想平平凡凡咁樣生活...
無論如何 算了吧 到此為止
真的 不要再找我了
真的...