唷唷唷唷唷唷唷唷唷.......
又燥燥燥燥燥燥燥燥底la~.~.~
每次番學也是傻傻的囧../口\
番到家本來心情還好
今日整左炸雲吞
比佢地食...
點知......同佢地吵吵吵-_-"
一吵心情唔好了..無從發洩
在家脾氣很大-_-
又其又到果幾天 shit \口/
很大力把門口關上....習慣了=="
遲早度門比我整爛
恐怖....a口a" 聲都沙埋T口T
之後..做左4份會考中央題
我傻左=口="
第1次咁快做晒..MAMA
不過好攰牙..人都散~.~
呢排脾氣好臭囧
有時太多野屈係心度都唔知點發洩\\\\口////
救命~..~
有時係度諗有一日冇左其中一個屋企人我會點?!
我諗我一定喊死~.~
如果冇晒-_- 我一定跳樓死~.~
自己其實好愛佢地..但我唔識表達
我怕羞///_\\\\
再加上細個都係得自己一個
好多野更加收埋
如果果日既到來..我一定唔願接受呢個事實
我都好害怕到果一日
我會想做番小朋友
不過我真係唔識對佢地表達自己~.~
又其係愛既人..情侶,家人,朋友~.~
雖然唔識表達但我會張佢留係心度=]
不過亦都因為我唔識表達自己
所以我對佢地更加任性~.~
又或者我既任性亦都會令佢地離開我=]
除左我既屋企人=]
哈哈...如果有一個人咩都包容到我
忍到我..我一定嫁比xD
哈哈...發緊夢A_A
呢個世界真係會有咁既人MA?!
|