Free Stitch MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
“ bay
-是癡情的,但又不善於表達,面對自己心愛的人拘謹、放不開。它們的幽默感此刻變得生澀。
-是深情的,但又不善於把握,為什麼一次次控制不住自己的情緒,說出明知不該講的話?
  
bayvee_63
暱稱: baybay
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-05-27
2010-05-13
2010-04-30
2010-04-26
2010-04-25
文章分類
全部 (81)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 81
留言總數: 45
今日人氣: 90
累積人氣: 1208
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 8 日  星期四   晴天


2009-10-08 鬱悶 分類: 未分類

唷唷唷唷唷唷唷唷唷.......
又燥燥燥燥燥燥燥燥底la~.~.~
每次番學也是傻傻的囧../口\
番到家本來心情還好
今日整左炸雲吞
比佢地食...
點知......同佢地吵吵吵-_-"
一吵心情唔好了..無從發洩
在家脾氣很大-_-
又其又到果幾天 shit    \口/
很大力把門口關上....習慣了=="
遲早度門比我整爛
恐怖....a口a"   聲都沙埋T口T
之後..做左4份會考中央題
我傻左=口="
第1次咁快做晒..MAMA
不過好攰牙..人都散~.~
呢排脾氣好臭囧
有時太多野屈係心度都唔知點發洩
\\\\口////
救命~..~

有時係度諗有一日冇左其中一個屋企人我會點?!
我諗我一定喊死~.~
如果冇晒-_-  我一定跳樓死~.~
自己其實好愛佢地..但我唔識表達
我怕羞///_\\\\
再加上細個都係得自己一個
好多野更加收埋
如果果日既到來..我一定唔願接受呢個事實
我都好害怕到果一日
我會想做番小朋友
不過我真係唔識對佢地表達自己~.~
又其係愛既人..情侶,家人,朋友~.~
雖然唔識表達但我會張佢留係心度=]
不過亦都因為我唔識表達自己
所以我對佢地更加任性~.~
又或者我既任性亦都會令佢地離開我=]
除左我既屋企人=]
哈哈...如果有一個人咩都包容到我
忍到我..我一定嫁比xD
哈哈...發緊夢A_A
呢個世界真係會有咁既人MA?!

 

 

2009 年 10 月 5 日  星期一   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:我愛你一生一世 )
2009 年 10 月 4 日  星期日   晴天


2009-10-04 愉快 分類: 未分類

"" 水 ""


曲:方樹樑/傅珮嘉

詞:黃偉文

編:Billy Chan/方樹樑



為了愛你個性一早全面的洗......

(閱讀全文)

2009-10-04 傷心 分類: 未分類

今日成日都好唔開心
每當得番自己一個果陣..我真係好想喊
但我忍左
今日係我人生第1個中秋節係咁唔開心
亦係喊得最多既一日
又琴晚一直到宜家我不時都好想喊
我真係覺得好辛苦
自從你生日之後..我地既關係就愈黎愈差la
我真係好唔鐘意咁
你當我係究竟係咩
我覺得我連你既朋友都不......

(閱讀全文)

2009 年 10 月 3 日  星期六   晴天


2009-10-03 分類: 未分類

我做錯了什麼?!
你要我的體諒,,
因你忙,好了..你忙我不想阻到你
你累了我令願你多點休息
說話只好留到最後說..
你卻怪我
說我不想給你知道
不想見你?!
電話少了,說話也少了
但我沒有向你投訴.......v_v
最想見你的是我.......

(閱讀全文)