今日超攰牙
成身散晒,,
爆攰到爆-3-
3點幾牙希過黎買m記
之後番上屋企煲碟睇
佢笑high左XD
跟住睇完6點出番富東
@V@即死,冇晒力
同狗仔玩
8點番屋企,望到個天好多星星,令令
番到去食飯,睇美女廚房
又笑死,同牙希爆笑XD
睇完落去同佢番去
之後陪佢買野,見到貓貓
佢咬我拎住出前一叮
我諗佢應該肚餓LA
之後同牙希放低D野再落去買貓糧比佢食
買完之後番黎搵佢,唔食--”
可惡,之後我特登餵佢,佢聞左一聞先食--”
食食下食到一半,佢唔知見到D咩走佬囉
同牙希搵佢,搵左勁耐V_V
攰死我LA..岩岩餵佢又冇得坐-3-
服侍佢仲要走佬可惡LA
難得一次2個女黎夜MAMA餵-3-
上一次見肯食野,所以今次先餵-3-
仲要用楚楚可憐既目光望住我地-皿-
晒我地心機,可惡可惡=333=
琴日唱K,超正
唱到好滿足牙
雖然有唔想見既人係度
好假囉唔該,咪撚係我面前做戲
琴日唱既好多首歌都係心底話
有一刻真係想喊,不過忍了
最後亦都滿著自己的良心笑了
辛苦是自己,不過那又樣呢
有誰會理會我
究竟你們當我是什麼
和我一起只當我是玩物,水泡ma?
我不知道該怎樣再信你們
唉...v_v
胸骨無lala痛
又唔知做咩la
仲突左出黎,唔知腫定係點
摸落痛既--”
|