| «‹ August 2022 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 1 月 10 日 星期四  |
心情很好的一天..  |
分類: 未分類 |
又吾記得拉筋啦...隻腳好痛牙..
點解次次跑完都吾記得拉筋嫁,,??
今日..,考中文口試
8點幾先起身,,,,等緊車果陣..
有個呀伯問:「E架車係咪去李兆[[雞]]嫁?」
睇死佢係去攞表..
好耐冇見過我地班d男仔啦..如花又靚仔左啦..哈
個Miss隔一陣就叫d人去另外一個課室..
算啦....我都預左我係最尾嫁啦..//.
點知...最後得番我同馬馬2個女仔,,,,,同埋周恩傑,林孟彤,,李俊煒
Miss張同我考....好彩我後面得番周恩傑,,,講得好自然∼
經過隔離課室..見到李俊煒同Miss蔩考..
就停左係度睇野..Miss蔩寫左3句野俾佢..
就係...............................吾記得左∼
頭先同許+去左公園坐...
d細路無lala係下面摸佢隻腳,,,仲話:[我摸到隻腳牙....好臭牙!!!]
哈.....笑死我^^
|
| 發表時間:2008-01-10 11:41 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|