| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 1 月 11 日 星期五  |
| 2008-01-11 |
分類: 未分類 |
吳聰明牙吳聰明....點解要單數考先喎!!??
我諗住坐18號...點知係洪震華的....
吳sir就叫我去20號...本來係冇乜問題既..
但係.....唉.//...可憐的我
左右2邊都係男仔...
D題目又難到死..
某D人又係度煩住晒~~~~周恩傑好專心牙,,,哈
1個字:死晒
死人吳sir明知我吾識做....仲要成日走黎望住晒~~
今日好曬牙........頭髮都熱埋
我真係吾想再變黑D,牙!!!!!!!!!!
下個禮拜一可能去唱K牙...希望去得成啦∼
|
| 發表時間:2008-01-11 12:34 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 10 日 星期四  |
心情很好的一天..  |
分類: 未分類 |
又吾記得拉筋啦...隻腳好痛牙..
點解次次跑完都吾記得拉筋嫁,,??
今日..,考中文口試
8點幾先起身,,,,等緊車果陣..
有個呀伯問:「E架車係咪去李兆[[雞]]嫁?」
睇死佢係去攞表..
好耐冇見過我地班d男仔啦..如花又靚仔左啦..哈
個Miss隔一陣就叫d人去另外一個課室..
算啦....我都預左我係最尾嫁啦..//.
點知...最後得番我同馬馬2個女仔,,,,,同埋周恩傑,林孟彤,,李俊煒
Miss張同我考....好彩我後面得番周恩傑,,,講得好自然∼
經過隔離課室..見到李俊煒同Miss蔩考..
就停左係度睇野..Miss蔩寫左3句野俾佢..
就係...............................吾記得左∼
頭先同許+去左公園坐...
d細路無lala係下面摸佢隻腳,,,仲話:[我摸到隻腳牙....好臭牙!!!]
哈.....笑死我^^
|
| 發表時間:2008-01-10 11:41 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 9 日 星期三  |
2008-01-09  |
分類: 未分類 |
今日係李賢堯陸運會既日子...
佢地d啦啦隊竟然可以著裙牙!!
都幾令嫁..點解我地學校要著運動服牙!?樣衰到死∼
返學....又到肥c同一架巴士..
佢仲要好大聲講咩令人民生活好xxxxx
去到李一鱷果陣kiki上左車..
排隊..各位女同學,, 覺吾覺得日日排隊都好逼呢!?
我成日叫呀餅(BEN CHAN)佢都吾肯行後D,,
今日..俾我發現後面係有好多位既!!!仲見到王子謙突左個龜頭出黎∼
真係好想過去打佢地...
你地做吾做得晒份中屎牙??
應該好多人做吾晒啦...包括我
放學...同馬馬行番屋企..
行到去中電果陣...諗住上去搵許+..
點知見到蚊同許+Dfd..........就係見吾到許+~ (蚊真係好靚牙!! )
我醒起袁夢ling差我$..佢話遲D先還
不過算啦...我係D咁小器既人咩~~~~~~
最新消息:許+走左..佢霸左我部電腦好耐!正衰人!
4點幾...同魚魚去跑...
換3果陣仲俾我地見到d好色情既野........
|
| 發表時間:2008-01-09 11:33 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|