!♣”朱古力味 哥斯拉♥`
入親黎的都要留Cm..
吾係我就噴火燒死晒你地!!!
我是認真的''
哈哈哈~...
bbIOU
暱稱: `×Boo 朱古力*/]
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2008-02-15
2008-02-08
2008-02-04
2008-01-27
2008-01-26
文章分類
全部 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 16
留言總數: 31
今日人氣: 1
累積人氣: 2642
站內搜尋
2008 年 1 月 11 日  星期五   晴天


2008-01-11 分類: 未分類

吳聰明牙吳聰明....點解要單數考先喎!!??

我諗住坐18號...點知係洪震華的....

吳sir就叫我去20號...本來係冇乜問題既..

但係.....唉.//...可憐的我

左右2邊都係男仔...

D題目又難到死..

某D人又係度煩住晒~~~~周恩傑好專心牙,,,哈

1個字:死晒

死人吳sir明知我吾識做....仲要成日走黎望住晒~~

今日好曬牙........頭髮都熱埋

我真係吾想再變黑D,牙!!!!!!!!!!

下個禮拜一可能去唱K牙...希望去得成啦∼

發表時間:2008-01-11 12:34 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008 年 1 月 10 日  星期四   晴天


心情很好的一天.. 愉快 分類: 未分類

又吾記得拉筋啦...隻腳好痛牙..

點解次次跑完都吾記得拉筋嫁,,??

今日..,考中文口試

8點幾先起身,,,,等緊車果陣..

有個呀伯問:「E架車係咪去李兆[[雞]]嫁?」

睇死佢係去攞表..

好耐冇見過我地班d男仔啦..如花又靚仔左啦..哈

個Miss隔一陣就叫d人去另外一個課室..

算啦....我都預左我係最尾嫁啦..//.

點知...最後得番我同馬馬2個女仔,,,,,同埋周恩傑,林孟彤,,李俊煒

Miss張同我考....好彩我後面得番周恩傑,,,講得好自然∼

經過隔離課室..見到李俊煒同Miss蔩考..

就停左係度睇野..Miss蔩寫左3句野俾佢..

就係...............................吾記得左∼

 

  

頭先同許+去左公園坐...

d細路無lala係下面摸佢隻腳,,,仲話:[我摸到隻腳牙....好臭牙!!!]

哈.....笑死我^^

 

 

 

 

發表時間:2008-01-10 11:41 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008 年 1 月 9 日  星期三   晴天


2008-01-09 愉快 分類: 未分類

今日係李賢堯陸運會既日子...

佢地d啦啦隊竟然可以著裙牙!!

都幾令嫁..點解我地學校要著運動服牙!?樣衰到死∼

返學....又到肥c同一架巴士..

佢仲要好大聲講咩令人民生活好xxxxx

去到李一鱷果陣kiki上左車..

排隊..各位女同學,, 覺吾覺得日日排隊都好呢!?

我成日叫呀餅(BEN CHAN)佢都吾肯行後D,,

今日..俾我發現後面係有好多位既!!!仲見到王子謙突左個龜頭出黎∼

真係好想過去打佢地...

你地做吾做得晒份中屎牙??

應該好多人做吾晒啦...包括我

 

放學...同馬馬行番屋企..

行到去中電果陣...諗住上去搵許+..

點知見到蚊同許+Dfd..........就係見吾到許+~  (蚊真係好靚牙!!)

我醒起袁夢ling差我$..佢話遲D先還

不過算啦...我係D咁小器既人咩~~~~~~

 

最新消息:許+走左..佢霸左我部電腦好耐!正衰人!

 

4點幾...同魚魚去跑...

換3果陣仲俾我地見到d好色情既野........

 

 

 

 

 

發表時間:2008-01-09 11:33 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]