| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 24 日 星期四  |
| 新生活,,.// |
分類: 未分類 |
今日既VA係最開心既一堂VA..
2堂都係度同魚魚玩..哈
幫你[[按摩]]左咁耐..
係咪要收番D$$$$呢..??
PTH,,
盧浩文整我條[邊]
黃老師:砍掉你的手!
睇你仲夠吾夠膽整我~~
IH,,
佢地幾個夾埋用左我半枝塗帶
我就係張紙度諗住寫〔八公〕盧浩文,,
點知寫左公公..
俾佢地笑左好耐∼∼∼∼∼∼∼∼
奈奈子(黃子謙)同壞人成日做埋D好嘔心既動作,,
例如搭駁頭..摸頭呀果D
如果奈奈子吾係有條女,
仲以為佢地係XX的.....
第8,9,10堂掉轉晒//
多得吳聰明~
On Duty
難得佢地3隻野吾同我爭擦黑板...
由開學到怡家,,
次次On Duty我都係擦黑板!
真係開心..吾洗倒垃圾果d∼
諗住今日練田徑..
個衰天又落雨,,
真係吾想攞第尾.....
你地要幫我+油呀!!
同一姐,魚魚去K.F
發覺我真係想食好多野..
今日係第1日同佢地坐,,
已經發生左咁多野..
我覺得壞人係傻傻地的..
死人奈奈子成日打你..
點解你吾還手姐..??
成日俾佢地整估..
不過我都覺得好開♥,,
好開♥可以坐你前面呀[[[[[[[[[顏花花]]]]]]]]]
你真係好令仔!!!!
哈哈~
|
| 發表時間:2008-01-24 07:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 23 日 星期三  |
| 2008-01-23 |
分類: 未分類 |
今日,,我自己打tie....好大粒
死肥佬幫我打呀...
估吾到有咁好人既死肥佬!
今日有2個人生日
就係黃老師同李俊煒!!!!
生日快樂呀!!!! (黃老師)
MATHS,,
楊東康真係幸福....次次MATHS都同魚魚坐!
佢地2個真係好有緣..
睇怕E世打風都打可甩∼∼
無聊的LUNCH,,
GAP堂做問卷
D問題好低能,,咩有冇試過賴尿..
馬馬成為1C班既新班長!
魚魚終於甩難LU..
調位,,
冇得同ck坐..
前面:壞人同大猩猩
後面:LHM同如花
日日都要對住4隻獸.........唉∼
你個豬XX
做乜調走我既乜叉家豪喎!!?
放學同暴龍去K.F買鞋,
就返屋企LU..難得今日咁早返去∼ |
| 發表時間:2008-01-23 06:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 20 日 星期日  |
| 2008-01-20 |
分類: 未分類 |
今日..,原本許+叫我去青衣,,
最後都冇去到~
約左4點去打排球..
冇個準時..(包括我!)
又係一姐最遲..
打打下..做番每日都要做既事------打架
2打1吾公平!
幾個癲婆嗌到超大聲....
一陣又玩揹人..
我揹到一一呀!!(骨頭都散晒..)
魚魚你條骨冇事呀ma..??
原來君慧咁大力!!
玩到6點幾..88lu
一個坐係公園度寫野..
d細路走晒過黎睇..驚驚∼
冇理佢地..繼續!
發現愛上左同你地打架啦!!
一日吾同你地打架我都會吾舒服 |
| 發表時間:2008-01-20 08:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|