!♣”朱古力味 哥斯拉♥`
入親黎的都要留Cm..
吾係我就噴火燒死晒你地!!!
我是認真的''
哈哈哈~...
bbIOU
暱稱: `×Boo 朱古力*/]
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« August 2022 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2008-02-15
2008-02-08
2008-02-04
2008-01-27
2008-01-26
文章分類
全部 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 16
留言總數: 31
今日人氣: 17
累積人氣: 2658
站內搜尋
2008 年 1 月 11 日  星期五   晴天


2008-01-11 分類: 未分類

吳聰明牙吳聰明....點解要單數考先喎!!??

我諗住坐18號...點知係洪震華的....

吳sir就叫我去20號...本來係冇乜問題既..

但係.....唉.//...可憐的我

左右2邊都係男仔...

D題目又難到死..

某D人又係度煩住晒~~~~周恩傑好專心牙,,,哈

1個字:死晒

死人吳sir明知我吾識做....仲要成日走黎望住晒~~

今日好曬牙........頭髮都熱埋

我真係吾想再變黑D,牙!!!!!!!!!!

下個禮拜一可能去唱K牙...希望去得成啦∼

發表時間:2008-01-11 12:34 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 bbIOU 的日誌)


cATHyCwS 於 2008-01-12 01:48 PM 發表:
有D難呀=]
唔識呀我....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我諗我實驗果度會吾合格呀..........
Posted at 2008-01-12 04:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



k_k_y_1028 於 2008-01-11 07:48 PM 發表:
呵呵.
你星期一唱.
我今日唱左lu..呵
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哼~~~
好叻咩...
 
Posted at 2008-01-12 10:34 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cATHyCwS 於 2008-01-11 02:47 PM 發表:
你就好啦....T^T
有得唱K....
星期一仲要考埋普通話LO.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我地星期2仲要考....
許+佢地今日就去左LA!!!!
你地果D難吾難牙..??
Posted at 2008-01-11 03:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



terry122 於 2008-01-11 01:47 PM 發表:
哈哈,,知唔知我係邊個呢?\/\
"點解你咁早打blog?"]]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

知.....
無聊ma~
Posted at 2008-01-11 03:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]