海洋公園之旅
今天跟同學們去海洋公園∼有我+婷婷+莃莃+敏敏+natalie+doris+嘉俊+eeleel+機蟲+培培+昌昌+燾燾12個人∼∼
早上,8點半在上水火車站join了natalie∼然後出發了...在9龍塘join了doris∼然後向cwb進發∼嘉俊+昌昌來接我們3個去麥當勞.
等齊人就向海洋公園出發咯∼搭bus去...嘩!!天氣好好哦∼太陽伯伯超曬呢=0=
去了好多館睇野,熊貓 、水’冇’ 、蝴蝶、魚魚 等...差不多全都看了*0* 我第一次觸摸海星=3= 又去玩迴轉木馬 ∼動感影院,幾好玩,不過好鬼暈∼shit∼∼∼* 然後,等纜車中... 搭纜車上去 !!同莃莃+敏敏+eel+嘉俊+燾燾一部!其實好鬼驚呢@0@” 好高呀>0<
過到去諗住玩機動遊戲,天卻突然下起雨來-0- 所以,順便就去吃tung西了∼ 我只是吃了些餅乾呢...
吃完就開始玩咯∼3點∼∼∼玩了千秋(狂大叫好暈)、過山車(大叫)、越礦飛車 x2(瘋了狂大叫)∼好好玩>v< 6點走咯...在後門影了大合照>33333<
搭bus出去,訓教中...但架車無端端爆呔∼要轉車...無位坐囉,還要塞車>< 媽的∼我是超累的!!\./
後來,去了cwb的綠野仙跡吃dinner ∼吃了饅魚米線∼好味!不過那杯木瓜鮮奶不太行>.<
吃完去時代廣場影貼貼∼影了3次!!好靚靚呀!!12個人!!破紀錄∼>w< 不過影到阻住人地收舖-3- 哈!!
11點多走...第一次同natalie那麼夜還在一齊^^ 我們一齊渡過12點∼呵*0* 去到上水∼12點5∼我跑去bus站∼還好,仲有270∼最後一班=3=...回到家12點7∼
今天,超開心的!!我愛你們>3333333< 好開心∼^0^
P.S.又病了...可能前幾天游泳冷病了>0< |