今早7點準時起床,在完全不肚餓的情況下吃了一隻珍惜雞+幾粒燒賣=0= 提早了時間,8點出門口...
自己搭車回學校,在7-11join了婷婷豬+敏敏,就搭車上學校∼後來,遇到vicki妹,所以一起搭車>v< 去241考鼓,vicki妹先考、維茵、我、敏敏、婷婷豬∼我本來都蠻緊張的,但入到room內,我就不緊張啦*0* 不過,多了些無關痛癢的人在room中...@0@ 無奈野!!!>0< chris先問問題.然後就叫我打啦...我都打得到,但bass drum踏得不夠大力><” 又有一個打不到>^< 不過幸好,有92分^+++++++++++++^ 100萬個開心呀!!!!!!

之後,莃莃也上來了∼等敏敏和婷婷豬都考完後,我們就去了canteen∼我突然想起今天又要聽講座∼o,o,oh my god>0< 所以,在canteen坐了一會,就去聽講座了∼坐了一小時,本來是想走的,但最終又沒走=0=” 12點半就終於放監∼@0@”
去了243,考樂理∼有5頁!!一望落去覺得難,做做下就ok喇^^...不過,知道自己有幾個名寫錯了>^<” 還等我做做dream希望可以拿100分>0<” 不過,應該還好吧∼∼
做完就交得卷,兩點半走∼去上英文∼知道speaking個成績,得2c∼唉...拿不到2b∼個死人小EEL有2b囉!!勁唔公平!!!!shit爆個考官屎忽呀><” 希望個分confirm後會係2b啦...@^@
之後,3點放了∼我們衝落去canteen食面!!!餓鬼死!!><” 填飽肚子後,坐了一會,就上去243∼其他人都開始考keyboard了∼我們在243玩玩樂器∼我在瘋狂的在彈彈琴>3< 嘰!!!@0@ 不過,電子琴d聲好難聽,走晒音的=0=” 邊玩邊等親愛的同學們考完試...我又教教莃莃彈sacles∼又和婷婷豬落去1樓玩搖豬仔,超好玩呀!!!我地第一次玩,笑到我地痴左線>w< 哈哈∼∼∼∼∼∼*v* 最後,7點幾走@0@” then,落去籃球場玩下波,等埋嘉俊就走喇!!7點9離開學校∼第一次那麼夜@0@” 有我+婷婷豬+莃莃+敏敏+嘉俊+機蟲+EEL+呀豬,後來join了培培+呀昌∼10個人去了吃pizza hut∼
8點幾入到去,9點開始吃tungtung∼婷婷豬不舒服,最後沒有吃過tungtung∼我們總共叫了2個4人餐+1個2人餐∼我吃得飽飽的>V< 真幸福^^ 又和他們談談天,說說笑∼∼∼真是開心極了
∼∼∼

大笑是我的本領^3^ 呵呵呵>V< 10杯飲品:

10點幾waiter吹我地埋單@0@” 人家要打样=0= $980埋單...everybody約$110∼真的不便宜哦>< 吃完後身上只剩幾元∼∼∼∼∼∼*0*
然後,大家一齊走路去apm.上廁所^^v 然後,莃莃+敏敏在apm逛逛、我和婷婷豬+培培搭地鐵走了、而其他男仔們,,,去打機@0@”””””””””” 頂佢地唔順呀!!!!
在地鐵上,我瘋了似的∼笑到我傻*0* 周身熱滾滾∼呵!!^^ 回到家.12點∼∼∼∼∼∼∼∼∼今天,真開心∼^^
|