呢排為左xanga事件
搞到人人自危
仲要搞到同學之間互相猜疑
真係唔知講咩好∼.
我覺得錯既.唔止係一個人
第一.係偷睇人日記既父母
身為父母,對仔女竟然冇最基本既信任
冇坦誠既溝通
仲要做埋d最乞人憎既事-偷睇
發現左仔女既問題
又唔盡自己既責任去解決佢
淨係識推卸責任落d同學度
拎上手都有成幾十萬條罪狀
試問呢d父母邊有資格告誡我地要尊重別人
仲點做我地既榜樣呢?!
唔好話我黑心丫∼
有d咁既父母
唔怪得你d仔女會俾人杯葛啦∼!
第二.係d老師
你地響我地中間挑起左一個咁大既風波
又講d唔講d
搞到個個都精神緊張
同學估估下邊個報寸
互相猜忌
唔開心....
就算係老師企響我面前我都會咁講
你地真係做得好唔岩
應該將件事由頭到尾都講清楚嘛∼!
==
而成件事做得最錯既
就係果d亂寫野既人
如果唔係你地亂咁寫野
根本就唔會有呢件事發生
你寫得出黎
就預左人地會睇啦
唔想人地睇你咪索性自己買本有鎖既日記簿寫law∼!
順便練下你地果d狂草丫嘛∼!
唔該你地響埋怨人地.批評人地之前
好好反省下自己做左d乜
你地真係好過份
一d都表現唔到我地作為銘基學生應該有既質素
連最基本既尊重你地都俾唔到人
唔怪得你地唔受人尊重啦∼!
我想講既係
你地唔佩做銘基學生.
希望今次既風波會快d平息
之後希望個個都可以吸取呢次既教訓
everyone should be happy∼!
|