HAPPY BIRTHDAY TO KITTY ~!
愈大愈靚女
日日開開心心
一日比一日有吸引力
迷死人∼!
今日好唔舒服
感冒未清
個肚肚又痛.....
嗚∼
又未生得∼!
痛咩呀痛∼!@#$#%^(*&
死仔丫∼!
未生出黎就蝦你呀媽∼!
生左出黎仲得了?!
反正你老豆又唔認你
信唔信我唔生你出黎丫嗱?!
哼哼∼!
今日先覺得...
個頭...
瀟洒係瀟洒..
但係有d...
唔......
算啦∼
都算靚靚喇∼
而家先至醒起一樣野:
今日我唔舒服心情唔好
有時會唔係好睬人....
所有人唔好同我計較啦∼!^^
哈哈∼
尋日冇打日記tim
不過都有好多野想寫∼!
尋日朝早去左個正音比賽
要演講.....==
得一個鐘準備
嚴重時間不足
由頭驚到落尾∼>
不過好彩做hkba果陣都練過下d時事
所以又唔係真係話好難^^
上到去果陣唔錯呀∼!
搞到好崇拜自己tim
i can do it 啊∼!
而家又唔想寫住喇...
未溫書∼^^"
再見∼!
哈哈哈