今日
仍然係煙雨濛濛::::::::::::::::::::::::::::::::::
濕濕地咁....
今日真係好好好好忙
趕到頭都甩埋==
做果個book presentation
真係好失敗==
我自己究竟做d咩先係成功呢?!
中文堂∼>
下半堂上左去601
玩果個咩職業導向
都冇我想做果d揀既∼...
仲話我適合做d咩櫃台員喎∼!
如果我真係做既話
請我果間公司等住執笠啦∼!
呢世人最憎俾人洗∼....
仲想我做d咩服務性行業=3=
屋企而家日日都刮十級颶風
條死剷唔知發乜x野神經
日日搵交嗌∼!
!#$@$#@@@&#^$%*$&^(%&*)^*&^*^&%^$%^$
睬你果個都係白癡架啦∼!
我至冇咁蠢呀∼!
一於當你透明∼!
再唔係咪唔返屋企law∼!
去第二個竇訓一樣o者∼!
哼哼∼! |