又到星期六lu
係咁意都要打d野啦
^^
今日我妹去銘基面試
kp ho.......
岩岩去到就見到超超^^
佢點名啊
kp ho既工作speed真係好慢慢...
搞到有家長投訴
我幫手調解啊∼!^^
我妹等左成兩個鐘
in左兩個字..
=∼=
仲要問air pollution.....
kp ho作風.....
跟住go away
帶我妹返學校
跟住同超超食飯
笑到肚痛左成個下晝^^
版權問題 xd
最衰佢話我復古版
哼∼
kitty遺棄我...
嗚∼
今日
蛋蛋撞地球∼>
very successful!^^
miss yiu好似好appreciate 咁^^
好開心∼∼!!
原來我用降落傘都係得架∼@@
好驕傲呀而家∼^^
個model仲收歸國有
飄飄然中.....
係時候收拾心情再上路喇
大佬講得岩
逝者己矣.來者可追
要記得自己許下既諾言
要記得六支箭既夢想
要記得我想要既幸福
郭仔呀∼!
加油
日子
仍然係一日一日咁過
今日好失望
d中文....
唉
繼續人格分裂
好辛苦
唔知點解返學我仲可以笑得出
但係一到夜晚就失常
再係咁落去
我一定會癲架.......
一個曾經在生命中佔很重分量既人
要忘記真係一件好殘酷既事
我唔可以令佢響呢個世界上完全消失
我知道我冇能力做d咩
但係最起碼
我一定唔會俾佢響我既回憶裡面消失
呢個係我唯一
亦都係最後一樣可以幫佢做既事
我知道呢條兩個人既路由我自己一個行完會好漫長
但係係佢俾左我一次重生既機會
幫我擺脫荒唐既生活
教識我睇清楚呢個世界
為左佢
值得
我,.無悔
所以
我要加油!