係唔係因為天氣唔好呢?!
呢排個個心情都唔好咁既==
都係為左d咩咩咩事==
都唔明∼明明好簡單既事
係都要將佢整到好複雜咁.....
擺明搵自己黎煩==
或者郭仔真係只係一個純真無邪既細路女啦
所以一d都唔明你地煩d乜
見到你地個個都因為呢樣野煩...
唔開心
我都會問自己點解冇呢d感覺
唔通我真係投入得唔夠∼
所以先至無你地咁hurt?
咁我真係對唔住x君喇....XD
總之
我希望everyone can be happy la!
.......................
每個人的一生,都會有怨,怨年輕時美麗的衣服,沒能好好展示幾回,就換上了廚房的圍裙,一換幾十年。
怨年輕時的婀娜身材,沒在舞池上走過幾步,就走進一個男人的懷裡,為他生一堆兒女,變成了水桶腰。
怨少年時的夢想,先被聯考給殺掉了半邊,又被婚姻殺掉了半邊,到老來,有了錢、有了閒,卻沒了夢。
只是,每個人不是都這樣活過來了嗎?曾經愛過、恨過、擁抱過、掙扎過,從蹲在地上煽火、點煤球爐子,到今天用瓦斯、電爐、微波爐和烤箱。
艱苦的歲月,隨著經濟的起飛,而沉在時代的深處,何不讓那深處的記憶,就這樣淡淡遠去?
看著心愛的孩子,能在自己打拼之後,不再過辛苦的日子,何不好好感恩?
人生是一條不歸路,走上去,就回不了頭。
過了就過了,成了就成了,做了已經做了,錯了已經錯了。
這是我們的生命,何必怨?何必悔?何必回頭?
人生就像一場戲劇,世界好比一座舞台;今日有我主演,必要掌聲雷動。
|